İkoncanlara Zor Marka İsimlerini Okuma Kursu Açıldı!

15 04 2010

İkoncanlara ve sosyetiklere zor okunan marka isimlerini rahat okuyabilmek amaçlı bir kurs açıldı. Kurs, ünlü ve ismi zor okunan markaları doğru telaffuz ederek karizmaları yükseltmeyi amaçlıyor.

Türkiye Markalar Derneği’nin bir süredir ikoncanlar ve sosyetikler ile ilgili yaptığı araştırma dün sonuçlandı. Araştırmada Türk kadınlarının her daim takip edip örnek aldığı ikoncan ve sosyetik isimlerin eksik yönlerine odaklanıldı. Araştırmadan hayret verici sonuçlar ortaya çıktı. İşte Türkiye Markalar Derneği başkanının durum raporu;

“Yaklaşık 2 yıldır hummalı bir araştırma içerisindeyiz. Medyanın ve Türkiye’nin sürekli takip ettiği bu isimlerin eksik yönlerini, eğitim durumları, vs araştırdık. Ve isimler üzerinde denediğimiz,
Moschino – Moşino (%70 çoğunluk)
Givenchy – Civençi (%95 çoğunluk)
Yves Saint Laurent – Yivs Sent Lorent (% 100)
Vichy – Viki (%89 çoğunluk)
Chanel – Çenıl (% 99)
Louis Vuitton – Luis Vitton (% 97)
Vogue – Vööğğghü (%100)

tellaffuzlarından sonra kursu açmaya direkt olarak karar verdik. Bunun yanında telaffuzlar sırasında verilen cevaplarda inatla “vintage” kelimesinin kullanılması bizleri çok şaşırttı. Anlamış bulunuyoruz ki “vintage” kelimesine aşıklar, her yerde kullanıyolar. Neredeyse tüm cümlelerde mutlaka 1-2 kere geçiyor. Anlamını sorduk, cevap alamadık. “Vintage” demekten hoşlanıyorlarmış. Bu durum ardında Türkiye’nin kanayan bu yarasını hızla kapatmaya karar verdik.”

Türkiye Markalar Derneği başkanı ayrıca, 6 hafta sürecek kurs sonunda başarılı olan sosyetiklere İstinye Park’ta bir törenle sertifikalarını sunacakları müjdesini de verdi. İşte ikoncanlara ve sosyetiklere kursta öğretilecek markaların bir kısmı;

Abdullah Kiğılı
FCUK
Abercrombie
Christian Louboutin
Louis Vuitton
Balenciaga
Stradivarius
H&M
Steve Madden
Marc Jacob
Chanel
Estee Lauder
Moschino
Dsquared
Lancome
Clarins
Givenchy
Mac
Guerlain
Clinique
Sisley
Christian Dior
Yves Saint Laurent
Versace
Bourjois
Dolce&Gabbana
Vichy
Proenza Schouler
Hermes
Alexandre Herchcovitch
Ann Demeulemeester
Hervé Léger
BCBG Max Azria

TMD bu kursta kazanacakları başarı ardında bir de, Lamborghini, Hummer, Pontiac, BMW, Porche, Chevrolet, Chrysler, Volkswagen gibi araba markalarını okuyamayan Türk playboyları için de bir kurs açacaklarını belirtti.,

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Reklamlar

İşlemler

Information

2 responses

15 04 2010
SeSar

yalnıs nasıl olur da VOGUE u unuturlar şaştım kaldım haşmetlim bennn…

ayrıca bir benzeri olduğundan dr renaud paris i de eklemek isterim şahsım adına
zira reklamlarında baya bi doktöğ ğgöno pağiii sesi kulaklarımzın kirini almıştııı

15 04 2010
dusselhayvan

haha 🙂 doğru valla sayın sesar hemen ekliyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: