Playboy Dergisi Yemekteyiz’e Göz Koydu

18 03 2010

Dünyaca ünlü dergi Playboy, “Yemekteyiz” programına göz koydu.

Haftanın neredeyse her günü ünlü bir TV kanalında yayınlanan “Yemekteyiz” programı, sadece Türkiye’de değil, tüm dünyada büyük etkiler yaratmaya devam ediyor. 5 yarışmacıdan her gün 1 tanesinin evde verdiği yemekler ve damak zevklerinin yarıştığı yarışma kendi sınırlarını aşmaya başladı.

Yarışmaya katılan Türk kızları seksi güzellikleriyle büyük beğeni toplarken, Playboy dergisi programla irtibata geçmek için kolları sıvadı. Derginin 84 yaşındaki sahibi Hugh Hefner, program yapımcılarıyla görüşmek için İstanbul’a gelmeden bir basın toplantısı düzenledi. Hefner’ın açıklamaları şöyle;

“Kendimi bildim bileli Playboy dergisinin başındayım. Kimler geldi, kimler geçti. Ben bile hatırlamıyorum. Yemekteyiz programını ise uzun süredir takip ediyorum. Türk kızlarının bu denli seksi olduklarını, seksiyken bile yemek yapabildiklerini bilmiyordum. Yarışmayı kendi şatoma taşımayı umut ediyorum. Çünkü bu programı kendime rakip olarak görüyorum. Kaldı ki, neredeyse tüm playboy kızlarında estetik vardır, bu yarışmaya katılan kızlar tamamen doğal. Huuuuv! Hepsini Playboyda görmek isterim”

Kanal, Kırmızı Nokta Uygulaması Başlatıyor

Hefner’in bu açıklamalarından sonra paniğe kapılan kanal yöneticileri, programı kesinlikle ellerinden kaptırmayacaklarını belirtirken, program için eskiden olduğu gibi “kırmızı nokta” uygulamasını başlatacaklarını belirttiler.

Nokta uygulamasıyla seyircilerin dikkatlerini daha da çok çekeceklerini belirten yöneticiler, “yemekteyiz” ile birlikte “türk tutti frutti” nin de yayın hayatına başlayacağı müjdesini verdiler.


Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

İşlemler

Information

3 responses

18 03 2010
cem

haketen efsanemiş bizim türk kızlar

18 03 2010
SeSar

evet ceme hak veriyorum yalnıs o resim küçük kaçmış görünmüyoruuu

19 03 2010
SeSar

aha da burda olayın gidişatı ile ilgili bi haber de vağ zaten:>>>

Bir Cevap Yazın

