Vogue Lansman Partisi Diye Gittiler, Nihat Doğan’la Eğlendiler

11 03 2010

Vög söylemli reklamıyla kendinden daha çok etki yaratan Vogue dergisinin lansman partisinde skandal skandalı izledi.

Gelişiyle sadece İstanbul’da etki yaratan Vogue dergisi geçen hafta hummalı bir çalışmaya başladı. İstanbul gece ve gündüz hayatının ikoncanları ve sosyetiklerinin olduğu bir liste hazırladı.  Ve listedeki isimleri lansman partisi için çok ünlü bir mekana davet etti.

Parti dün geceydi. Ama o dakikalarda nete düşen bir haberle anlaşıldı ki, gerçek Vogue Lansman Partisi aynı saatlerde Paris’te dünyaca ünlü isimlerle yapılıyordu.

İşte o mağdur davetlilerden Hellin Avşar’ın parti çıkışındaki açıklaması;

“Ben çok ünlü bir modacıyım. Bunu mesleğime yapılmış bir hakaret olarak görüyorum. Zaten mekana geldiğimde biraz anlamıştım ama konduramadım. Türkiye’de çıkan bir dergi lansmanının Paris’te ne işi var inanın çözemiyorum. Ben bu partinin laik olmasını isterdim. Herşey laik olsun, ne mutlu Türkiye! dedi ve yoldan çevirdiği taksiye binerek mekandan uzaklaştı.

Çağlayan’ın İnatçı Tavrı Sürüyor

Hüseyin Çağlayan’ın Vöghü tavrını inatla sürdürdüğü herkes tarafından bilinirken, Paris’teki lansman partisinde bir kez daha anlaşıldı ki tavır daha da sertleşerek devam ediyor. Çağlayan, parti esnasında inatla Vogue’un, “O” harfini başıyla kapatarak, Vöghü’den vazgeçmediğini kesin bir dille tekrar tekrar ifade etmiş oldu.

Nihat Doğan’la Eğlendiler

Paris’teki uçuk partinin iyice çılgınlaştığı anlarda, İstanbul partisinde süpriz bir isim sahneye çıktı. Konuklar olay şokunu üzerlerinden atamamışlardı ki, sahneye Nihat Doğan çıktı. Hüsranla başlayan parti skandalı hemen unutulmuş olacak ki, sosyetikler Nihat Doğan şarkılarıyla geç saatlere kadar eğlendiler.

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

İşlemler

Information

One response

11 03 2010
SeSar

aaa ismail yk sız bir vöööğhg düşünememiştim ben ama felsefik bir boyutta nihat doğan ile kapatmışlar beni de şaşırtmış oldular keretalar, karateler, karıtığlar…

Bir Cevap Yazın

