Hüseyin Çağlayan’dan Şaşırtıcı İddia : “Bence Vöghü !”

7 03 2010

Bilindiği üzere VOGUE dergisi en sonunda Türkiye’ye de geldi. Gelişi de kendisi gibi şaşalı oldu. Dergi için süper bir ekip bir araya geldi. Derginin Türkiye’ye gelmesi (ilk sayı, vs.)sebebiyle de bir çok ünlü modacı ve fotoğrafçı ile çalışıldı. Dergi reklamı için ise Hüseyin Çağlayan’ın seslendirdiği bir reklam filmi yayına girdi. Girdi ama Türk Halkı reklamın şokunu atlatamadı.

hüseyin çağlayan

hüseyin çağlayan, "vöghü" derken

Yıllardır VOGUE olarak bilinen VOG diye okunan bir dergi isminin neden VÖGHÜ olarak telaffuz edildiğini  bir türlü anlayamayan Türk halkı, Türk Dil Kurumunu soru yağmuruna tuttu. TDK durumla ilgili açıklama yapmaya çekinirken, Hüseyin Çağlayan’dan açıklama gecikmedi. “Siz ne derseniz deyin, bence Vöghü! “

Bununla birlikte, uzun zamandır gelmesi beklenen, sonunda Türkiye’ye gelen dergiden çok şey bekleyen Türk halkı, reklam şoku yanında hayal kırıklığı da yaşıyor. Meclisten bir başkan Türk halkının son durumu ile ilgili şu açıklamayı yaptı: “Vogue ile birlikte Türkiye’de ciddi bir şeylerin değişeceğine inandık. Mart ayına odaklandık. Ve dergi geldi. Türk halkı o kadar inandıki bir şeylerin değişeceğine, hayatlarında bir değişiklik olmayınca derin bir üzüntü haline büründü. Artık Vogue lu evlerde bir hüzün var.”

Kapak Kızı Neden Türk Değil?

Vöghü tartışmaları devam ededursun, dergiye yapılan saldırıların ardı arkası kesilmiyor.  Dergi kapağında bulunan modelin neden Türk olmadığına dair ateş püsküren Türk mankenler dergiyi şiddetle kınıyorlar. Bizim onlardan neyimiz eksik açıklamasında bulunan mankenler birliği as başkanı Tuğba Özay, bundan sonra isteseler de Vogue kapağında yer almayacağını kesin bir dille ifade etti. Özay, sözlerine şunları da eklemeyi ihmal etmedi: Kapaktaki modelin ismi Jessica Stam. Hani ben bunu biliyorum, kimse bilmez ama keşke Türk modellerimizden biri olsaydı. Ben olsaydım!”.  Bu laflar ardından gözyaşlarına hakim olamayan Özay’ın diyete girdiği belirtildi.

Kapak modelinin Türk olmaması ile ilgili tartışmaya son noktayı yine Hüseyin Çağlayan koydu: “Bence Türghü!”

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

Bir de “bence bok” var. Buyrun.

Reklamlar

İşlemler

Information

7 responses

8 03 2010
SeSar

bence hussein chalayan zaten o…
“bence möda, sevdiğimizden nefret etmekle, nefret ettiğimizi sevmek arasında geçen bir zihin oyunu”
lakin asıl bu cümle bi zihin oyunu… bi de “béncé vööööögğh” die telafuz edişi takip ediyoruuu.

8 03 2010
SeSar

şimdi bi kere daha dinledim de sanki
“béncé work(wööörrk)” diye telaffuz ediyor gb… sanırım bambaşka bişiden bahsediyoruu

8 03 2010
dusselhayvan

🙂 ahahahah olabilir mi acaba? ne kadar dinlesem de vöghü vöghü diyor 🙂

8 03 2010
dusselhayvan

yoğun istek üzerine hüseyin çağlayan ( hussein chalayan) ne diyor diyenlere;

“Bence moda, sevdiğimizden nefret etmekle, nefret ettiğimizi sevmek arasında geçen bir zihin oyunu. Bence moda, içimizdeki vahşinin inkârı, görselliğin bedenle buluşması. Bence moda anarşi. Bireysel gücümüzün bitmek bilmeyen ifadesi, aynı zamanda zayıflığımızın maskesi. Bence Vöghü, modanın dün de, bugün de, yarın da kabul görecek tek müesses ölçüsü. Bence Vöghü, dünyaya kendi dilini öğreten, aynı zamanda yerel dillere de kulak veren bir imparatorluk. Bence Vöghü hasadın en iyisinin toplandığı yer.”

sesar tşkler 🙂

8 03 2010
SeSar

bitte shön efenimmm

9 03 2010
ümo

bence de

18 05 2010
burçin uğurlu

iyi de kim bu hüseyin çağlayan

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: