Şoförler,müsait bir yerde indirmeme kararı aldılar !!!

23 02 2010

Evet. Düşsel hayvan olarak şaşırtıcı bir son dk haberi ile karşınızdayım.

Bugün İstanbul’da garip bir durum yaşanıyor. Taksi müşterileri isyanda. İstanbul’da taksi şöforleri, tarihlerinde ilk defa birlik olup bugün bir karar verdiler. Sabah bir basın toplantısı yapan taksiciler kararı hemen uygulamaya koyarken, müşteriler isyanda.

Sabah sabah, taksiciler birliği başkanının yaptığı açıklama şöyle:

“Eeeyyy allaaaaaaaaaam, bozuğum kalmamış sayın basın mensupları, her neyse. Bildiğiniz gibi İstanbul şehrinde sarı ve T plakalı araçlarla trafikte para kazanmaya çalışıyoruz. Bu krizde bir de trafikte para kazanmak cidden çok zor. Değişen taksi tarife sistemi bize feci koydu. Eskiden gece gündüz vardı. Sıkıştık mı gündüz açıyorduk, açmadık mı müşteriyi almadan kurtuluyorduk falan fişman. Artık öyle değil. Zaman değişti, koşullar kendini aştı. Müşteriler de. Kardeşim, bizim işimiz insanlarla uğraşmak. Sadece onları bir yerden alıp bir yere bırakmıyoruz. Yolda dertlerini dinliyoruz, dertleşiyoruz. Sunduğumuz hizmet kalitesi bir çok doktorda, dostta, iş sahasına bulunmayan bir durum. Ama anlayan yok. Artık biz de değişmeye karar verdik. Şöyle ki, artık müşterilere sunulan “müsait bir yerde iniim ben”, “burda duralım LÜTFEN!”, “bir saniye bekleyin hemen geliyorum” gibi hizmetlerimizden vazgeçiyoruz. Kardeşim biz özel şöfor müyüz? Hadi öyleyiz diyelim de, psikolog muyuz kardeşim? Hadi öyleyiz diyelim. Ya insanlar dertleşmez mi aralarında, biz de müşterimizle paylaşıyoruz bir çok şeyi. Tam anlatıyoruz, konuda derinleşiyoruz, ÇAT!  “Ben burda iniim” Hadi iyi günleeeeeeeer! Oluyo mu, yakışıyo mu. İnsanlık bu mudur? Bu sorunlardan ötürü, artık müsait bir yerde indirmeme kararı aldık. Zaten müsait bi yer ne demek. Sana müsait olan yer bana müsait değil. Anlatamıyorsun müşteriye. Bugünden tezi yok, arkadaşlar da uygulamaya başladılar. Artık yok öyle! Bize müsait olan yerde dururuz, indiririz. ” diyerek ne kadar kararlı olduklarını keskin bir dille anlattı.

Bunun yanı sıra, diğer yandan müşteriler ayaklandı. Sabahtan beri Polise yapılan ihbar sayısı 131 i buldu. Şikayetlerden bir tanesi şöyle aksedildi;

“Sabah işe gitmek için duraktan taksi çağırdım. Gelmedi. Önemsemedim, yoldan taksi çevirdim. Elimi kaldırdım durması için. Elimi kaldırdığım gibi durdu, yani 25 metre geride. Gelmedi ayağına gittim. Neyse bindim ilerledim, Maslak’a geldim. Müsait bir yerde inebilirim dedim. Oldu dedi. İstinye Park’ın önünde durdu. Ne olduğunu anlayamadım. Sordum. Artık böyle dedi. Müsait bir yer kavramını değiştirdik, bize müsait yer sana da müsaittir, şeklinde bir kabalıkla üzerime kustu. Ben de hemen polise ihbarda bulundum. Taksiye binmekten korkuyorum”

Diğer bir ihbar ise şöyle;

“-Yaaaaa polis bey yardım edin!!!

-N’oldu hanımefendi?

-Şu an bir taksideyim, şöfor beye, bir saniye bekler misin hemen gelicem dedim. Bana sinirlerinin bozuk olduğunu, Emrah’ın taksi şarkısını söylemezsem inemeyeceğimi söyledi.

-E hannfendi, söyleyin siz de.

-Allah kahretsin be! Hey hey heeeeey taksi, bütün işlerim gitti aksi. heeeey hey taksiii!

-Hadi in! Heheheheheh ! Merkez! Merkez! Çok keyifliyim len!”

İşte böyle … Durum karışık. Şu an İstanbul’da taksi kirliliğinin yanında insan kirliliği de söz konusu. Taksiciler müsait yer olayını ciddi ciddi abartmış olacak ki, şu an aldığımız bir habere göre,  Belgrad Ormanı’nda amacı belli olmayan etrafa saf saf bakan takım elbiseli 3 kişi, Boğaz Köprüsü’nde ellerinde iş çantalarıyla yürüyen 2 si kadın 5 kişi gözlemlenirken,  350 kadar kişinin de farklı yerlere gitmesi gerekirken Taksim The Marmara önünde vasıfsızca durdukları belirtildi.

Taksicilerin, hükümetle işbirliği yaptığı iddia edilirken, İETT ye olan ilgi sabahtan beri 8 kat arttı. E gerisini siz düşünün!

49 tane mi? 49 da ne yaa??? or, kor, er… UTANIN BİRAZ !


İşlemler

Information

Yorum bırakın