Facebook taki “ortaya karışık”, “karma”, “me, myself & I” ve “ordan burdan” isimli foto albümler siliniyor

26 01 2010

Ben de bunu bekliyordum. Ve dediğim gibi oldu. Facebook durumu öyle bir abardı ki insanlar ciddi ciddi facebookta yaşamaya başladılar. Evcilik oyunundan tutun da araba yarışlarına, çiftçiliğe ordan etkinlik habercisine, hediyeler falan derken zırvalıkların sonu gelmez oldu. Türk bilimadamlarınca, facebook un beyinde hasarlara yol açtığı ve insanları aptallaştırdığı düşünülüyor. Çünkü yapılan araştırmalar gösterdi ki, son 2 ay içerisinde 1 yıldır üye olan insanların profiline eklediği albüm isimleri yaratıcı olmaktan çıkıp, anlamsız, boş ve karizmatik dışı hareket mertebesinde değerlendiriliyor. Hele bir de  eklenen arkadaşlar, paylaşılan videolar, iletiler, herşey ama herşey…

Her neyse, ben düşsel hayvan olarak facebook un bir deney olduğunu düşünüyorum. Evet çok dizi izliyorum etkilenmiş olabilirim ama kimbilir ya öyleyse…dedimmm aha! İşte tam bunu dediğim anda, meclisten bir başkandan şöyle bir açıklama geldi “teorimize göre facebook bir deney siz de deneklersiniz. Enayisiniz. Şahsımca ben hiç üye olmadım, çocuklarıma da oldurtmadım. İsteyen olur. Salgın git gide büyüyor” . İşte bu açıklamalar, domuz gribi salgınında oluşan soru işaretlerine de cukka bir cevap vermiş oldu.

Meclisten bir başkan açıklamalarına yemek arasından sonra şöyle devam etti:

” Her ne kadar ben üye olmasam da girişi serbest açık üyeliklerden profilleri takip ediyorum. Milletin paylaştığı fotoğraflar haddini aşıyor, görüyoruz. Teglemeler gelişi güzel, üye üzerine tam yerleştirilmiyor, gıcık oluyosun kim kimdir anlaşılmıyor. Süper yaratıcı ve yetenekli olduğunu düşündüğümüz halkımız iyice saçmalamaya başladı. Albüm isimlerinde hiç bir yaratıcılık yok. “me, myself & I” ne demek lam, “ortaya karışık” ta nedir, ya “karma”? bunlar deneyin yan etkileridir hatta etkinin alllaaadır.

Sonuç olaraktan, bugün öğleden sonra 12:31 itibari ile halkımızın facebook profillerinde bu garip salak isimli foto albümleri profillerden halkın izni olmadan siliverilicek , yanlış tegler allaaa hevale edilecek, ednan bey de artık aldatıldığını anlasın!!!” dedi ve belgeleri imzaladı.

mi-mayself-ent-ay düşsel heyvan

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

İşlemler

Information

4 responses

26 01 2010
sezercix

ahaha benim albümüm de silincek mi 🙂 bkz. havadan suda…

26 01 2010
dusselhayvan

elbette ! ne sandın sezercix, hatta “arkadaşlar”, “kankalarla”, “yine eğleniyoruz” gibiler de silinecek diye düşünüyorum.

26 01 2010
SeSar

ve ayrıcaaaa:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25048661/

duyduma “wall photos”, “wall fotos”, “ben”, “biz”, vb… de silinecekmiş de silmek çok zamanlarını alıyomuş ekibin o yüzden bunnardan başlamışlar zaten. yakın bi zamanda da self photo mantığıyla çekilen fotoları otomatik algılayıp kabul etmicekmiş zaten sistem deee. yaa yaaa

26 01 2010
dusselhayvan

ahanda sayın sesar. kıçımızdan uydurduk ciddi çıktı! ben demiştim zaten demiştim 🙂 haha

Bir Cevap Yazın

