Bu Fotoğrafta Ümit Besen Nerededir?

19 04 2009

 

e be ümit, e be ümit… sesin güzel, tipin güzel, kalbin güzel, sen güzelsin. güzelsin de neden neden neden? kadere şikayetin var da kimin yok? hadi var da bunu bu şekilde mi anlatıcaksın? hadi anlatıcaksın da anlıyacaklar mı? insanoğlu nankördür ümit, vallaha bak. kadere şikayetin neden, önce bana onu söyle ümit! yangından kaçarken doluya tutulmuş gibisin, sen beni unutmuş gibisin ümit, hatta… kırmızı yangın tüpü ne iş? ne kastediyosun, ne demek istiyosun yani? alınıyorum ümit. peki o büyük tüpün yanında neden araba versiyonu da var, neden eğri duruyo? ya patlarsa… onu da geçtim sarı ve siyah şemsiyeler neden? n’apıyoruz ümit? naber? neden öyle oturuyosun, sinmişin kalmışın. ayakkabılar nedir? üff çorapların? çiçekleri nereden topladın? çok şüpheli duruyong söyliim.

ha bi de, pantolonunun kenarında da bişi var. 

ümit!

İşlemler

Information

6 responses

20 04 2009
sulfurin

yangında ilk kurtarılacak
ümit

20 04 2009
SeSar

peki ümitten bizi kim kurtaracak
yada o kompozisyonu peydahlamış sanattal kişilikten
ve arabamın muayenesi yaklaşırken bende hala yangın tüpü yokken duble tüpü kim ordan alacak
yada sıcaksa sıcak al sana duple şemşie cewaplarını
veyahut kırmızı çiçekler toplayı sora onları oraya sawurdum hatta şemsiyenin tekine de taktım takıştırdım bütünlük olsun anlam yüklim die anlamsızlıkları
sorarım ama kime muhatabım kimdir bunu bilemem asıl problemim de budur!!1

20 04 2009
dusselhayvan

Allah kurtarsın… 🙂

ama gerçekten bilen varsa kim hazırlamış bu kompozisyonu ciddi merak ediyorum.

5 06 2009
SeSar

düşündüm de aslında bu perspektiften çıkarılacak ders:
ümit besin zincirinin zirvesindedir.
ayrıca lastiklerin üzerinde oturmasından dolayı kar-buz zincirlerinin de yerindedir..
şemsielerin, ki ozman çin malı olmadıklarını da belirtmekte yarar var, arkada yangın söndürücülerinin önde olması dolayısıla ümit sıcak bir günde yağan yağmur gibidir. evet evet ümit kesinlikle beslenmelidir ziyadesile amen

8 08 2009
basit

bence besin zincirinden ziyade ümit küresel ısınmaya isyanlardadır şikayeti vardır.

1 09 2009
dusselhayvan

🙂 neden olmasın ….

Bir Cevap Yazın

