gerzek kızlarımız için “bir tur ver” kampanyası

30 04 2007

şok şok şok!

düşsel hayvan’dan bir ilk daha… grup 84, ken, zakkum ve duman fanları; sizlerden gelen talepler üzerine dayanamayıp bir güzellik sunuyorum. 

hayranı olduğunuz grup/ grup elemanı mı var? evet var, biliyoruz. siz de o grup elemanlarına bi tur da olsa vermek mi istiyorsunuz? e o zaman haydi, durmayın, hayranı olduğunuz grup/eleman ismini yazın (arada boşluk bırakmasanız da olur) ve sadece bekleyin. mesajınızın bize ulaşmasının ardından, size dönecek ve istediğiniz verişmeyi sağlayacağız, vallaha ve de billaha. böylece; “grup 84 erdeeeeeeğm sana hastayım”, “kenan benimlen evlen”, “zakkum seni seviyorum, bi tur versem” gibi serzenişlere gerek kalmadan verebileceksiniz. 

yalnız bir koşul var ki, “bi turluk verme hali” ancak sevdiğiniz grup/ elemanın müziğine saygı duymamanız halinde gerçekleşebiliyor.  nasıl yani demeyin. sesi güzel, iyi çalıyor durumuna giremezsiniz budur umda. budur. bu mudur? evet budur. öyle işte.

haydi sen de ver!

İşlemler

Information

8 responses

30 04 2007
zakkum

Zakkum elemanları direk ibne, vermek isteyecek kızlara şimdiden iyi şanslar dilerim…

30 04 2007
muzursuz

-veriyor musun?
veriyorum
-bir daha söyle
veriyorum

30 04 2007
casio401

bir tur dedin ama 2,3,4 isteyen doymak bilmez kızlarımıza ne yapıcaz peki..bağımlı olup bi daha bi daha isterlerse..bi sınır olmalı mı acaba? yoksa aman bana ne, ben amme hizmetindeyim mi diyosun?ne diyosun?taş olurum yollarına takılır düşer ah yorulur musun?

30 04 2007
dusselhayvan

b.kunu çıkarmayın derim. p..evenk miim lam?

30 04 2007
kaamos

aynı hizmetin “gerzek olmayan” erkek fanlar için de verilmesini talep ediyorum. kabul görmesi halinde bi liste çıkarıcam. helecanla bekliyorum.

30 04 2007
loststone

bende hemoroid başlangıcı var ama Jim Morrison’a bi tur vermek niyetindeyim.

1 05 2007
obi van kelobi

harika bir kampanya, heyecan ile destekliyorum. düşsel hayvanın bu girişimlerinin devamını bekliyorum ayrıcana! ama ben yurtdışına açılınıp, bloc party vokalistine hasta olan kızlarımıza yardımda bulunulmasını rica edicem. zenci laaaaan!!! oh pek sıkılmıştım iyi geldi bu…

6 05 2007
SeSar

hıımmm bu durumda kız olsaydım werirdim durumu yaşamalı yaşamamalı mı yaşamamamalı mı yaşamamamamalı mı yaşamamamamamalı mı yaşamamamamamamalı mı……….

Bir Cevap Yazın

