töre çok kötü birşey, yeminle.

18 04 2007

bugün öğlen saatlerinde ofisten eve doğru yola çıktım. yol nedense bitmek bilmedi. bir süre sonra apt.ın önündeydim. apt. kapısı ağırdı ama ittim. yeni gelen faturalarımı aldım. merdivenlerden yavaşça yukarı çıktım. kapıya geldim. nahtarı nahtar deliğine soktum ve çevirdim. bu esnada kapı kolunu çekmek zorundaydım çünkü başka türlü açılmıyor kapı. çok karmaşık ve değişik bir sistemi var. içeri girdim, ayakkabılarımı çıkardım, çantamı biraz ileri koydum. sonra düşündüm de hayat ne kadar zor. cem uzan çok yoruluyo, çok çalışıyo. karıncalarım kaçtı, alışmak kötü bişi, kudurmadım hiç ama. tuğcu okuyan kitle erimiş, gitmiş. bazen sırtımın tam ortası kaşınıyo, elim uzanmıyo. türksel “zar var zar” diye bişi çıkarmış.

bu ara sabahları “dobra kobra”yı izlemek adetten. şenay düdek, süper bi insan. töre dizileri çok fazla. boran ağa, baran ağa, bi de burhan var. burhan, ağa diil. 2yabancı diye bi dizi var. harvırd tıp ı 1.likle bitirmiş bi çocuk var. köye gidiyo saftıran, orada dokturluk yapçakmış. bi ağa, onun da bi kızı var. kız peçe takıyo, peçe kanıyo. kızın burnu görünmüyo. sanırım hasta kız. kandan anladım, bayılıyo bi de basen. doktor köyde kuul takılıyo ama yemiyolar. bi tane cipli çocuk var babası zengin. doktora tilt oluyo. başlık parası var. bi tane ezik komutan var. pek konuşmuyo. köy kahvesi var. dilek ağacı var. 2 yabancı diil, 1 yabancı var aslında, amerikalı tapmodel, doktorun sevgilisi. töre var töre.

çok hastayım feci, ondan gelmiştim zıpçıktı saaatinde eve. evimi seviyorum. kedim olsa onu da severdim, otokedi hiç sevmiyorum, zorla mı… kah karıncalarım, kah istanbul, olso armut, ağladık…

İşlemler

Information

2 responses

19 04 2007
muzursuz

geçmiş olsun =p

22 04 2007
SeSar

hımmmm. yaf ben o kapıya taktıdım zaten aç açablirsen. aşkolsun kendisi açılsa zaten. hele yukardan kafamıza yağan nahtarlaaan açma uraşı içine girip yorgun döşek sabah kehweltisini saat 5 te edim. törei öpim töre benle ilişkie girmesin. bi de ayrıca şu töre dizilerinde kusursuz türkçei konuşan ağalar ağası zibidikler şan dersi we diksiyonumtrak şeğler mi alıolar. öf daınık konuya kodum galbaa :S

Bir Cevap Yazın

