yılların nicki ve sitesi, “düşsel hayvan” ismini çalmaya çalışan sivri zekalar :)

30 03 2007

koltukları kabaran bir hayvan nasıl yazabilirse o derece yazmaya çalışiciim ki evt sanırım yazabiliyorum, e o halde cidden… ne cidden? bilmem.

bir açıklama yapmam gereği duyuyorum ben yaa, şiştim, gururluyum. neyse, levent karayolları arazisinin satılması, çevre arsa fiyatlarının tavana vurması ve grup 84, duman, zakkum ve metallica severlerin “düşsel hayvan” ı yakından takip etmesine binealeyh,  sitemden açık arttırma ile arsa/parsel/ada kiralıyorum. ihale durumu söz konusu…

 para peşin kırmızı meşin…

şaka bir yana, canım müzik grubum “beterböcek” ve patenti bende olan “düşsel hayvan” isimlerini alıp bir site ismi yapıp, yaratıcılıkta son nokta oluşturan, nete kendilerini “beterböcek // düşsel hayvan” olarak tanıtmaya gönül vermiş değerli arkadaşlarıma sesleniyorum. aman diim! copyright yakar…

www.dusselhayvan.com herkese yeter 🙂

İşlemler

Information

14 responses

30 03 2007
casio401

ihale varsa bende varım…sitenizden ada almak istiorum heryanı sularla çevrili..yani artık her yanı olmazda yarımı sularla çevrili olursa o bile olur..para peşin demişsiniz ama ben genelde kartla ödüyorum,sorun olmaz inşallah..kapalı zarf usülü mü olacak acaba ihale?

31 03 2007
alfredprufrock

arkadaş kıt galiba annamamış bu ada o ada diil araziyi bölüyosun ya dilimlere onun birimleri arsa parsellere parseller adalara bölünür. düşsel hayvan kişi, er kişi mi hatun kişi mi bilinmez ama bi zahmet arkdaşı bilgilendirelim illa benim alacağım yerin civarı sulak olsun diyosa arsayı alibeyköyden almasını tavsiye ederim. mortgage’lan 76 ay vadeylen falan yaaaneeee.

31 03 2007
düşsel hayvan (BB)

ya beğn aslında bayburtta çayımı “kıtlama” içiyorum değerli alfred, öyle yani…

e bir de zamanım varsa ki şu an yeterince var, kartlarımı ve zarflarımı açık oynamak tercih sebebimdir kırmızı casio…

morgıç pek sevmem ben yaa 🙂

31 03 2007
alfredprufrock

efenim esasen ben siz kasyo kırmızı orglu 404 yapıştırıcımındıydı mı şahsı bilgilendirin diyorum yoksa sizin alimliğinizden sual olunmaz

havalar nassı baybırtta?
morgıç delikanlı müteahhidi bozar mı?
kıtlama şekere lcd damlatılırsa çayın tadı bozulur mu

kırmızı orgu takip et!!!!

31 03 2007
düşsel hayvan (BB)

baybırt yağmurlu bugün, deişik bi. hasat zamanında mıyız?

…morgıç esasen gaylerin çıkardığı bir sinerji durumudur. populasyon olmaya çalışan gayler (gey die okunuor), aynı pıleyslerde yaşamak için bööle bir mantık geliştiriyorlar ve bu durum mortgage yazılarak elbette geçiştiriliyor. ama yine zekiyseniz bilmelisiniz ki, mortgage=ipotek, yani açarsak ip.o.tek. anlayan anladı sanırım. çok irreti oldum yine bak şimdi.

kırmızı org der ki;
parmaklara tikkat!

31 03 2007
alfredprufrock

efenim bu ipoteklen kurulan gey banliyölerinde açıln gey diskolarına da İpnotek deniyy.

kırmızı orglu gençlere duyurulur dj yanına canlı calacak synthesizercı alcakmış nord gig’le olduu kadar artıkın kasyo bayan ilgililere duyursun

ipnotek 84 (eski 20’nin yerinde talimhane’de opening: 84 (headline)
dj katakulli
dj Kırmızı org değil onun adı nord gig

31 03 2007
düşsel hayvan (BB)

yaaağ inanmıyorum alfred süper bi haber bu.

o zaman biz bağcılardan bir grup gaenç olarak katılıcas, heyecanlıyız. şey, otopark var mı?

31 03 2007
alfredprufrock

bağcılar gençliği vip salonumuzda ağırlamaktan gurur duyarız
limuzinlen evden aldırcaz sizi puff daddy, snopp dog hessaaaaabı 😉

31 03 2007
casio401

merhaba..synth çalmak hmmm…düşünceliyim sayın alfred..bi de dj yanında falan kasılırım şimdi..ama işin içinde, maddi zorluklarımı karşılayacak ve sizin de söylediğiniz ve hepimize öğrettiğiniz gibi arsa-parsel-ada (döngüsünden diycem yerinde olur mu bilmiyorum ama)döngüsünden kendime ada alabilmek için çalışmam gerekecek..evet,ben orgumla bir bütünüm evet..evet, ben sadece bestem geldiğinde beste yapan ve manzaralı evimde ufka bakarken kendimce melodiler tınlatan eski bi sarrafım evet..kırmızı orgum olabilir ama bi gururum ve hassas bi sanat algım da var..evet, de şu dj in telefon numarası var mı sizde?

31 03 2007
dusselhayvan

sint var sintisayzır var. bir de senayzır vardı. şu disjokeyin telefonunu şuraya bi yere koydum ama casio, bulması beni kasiyo. bıızzzzz…

31 03 2007
NaKHaR

daha önce o kadar çok duydum ki nerelerden çağrışım yapıyor bu düşselhayvan ismi diyordum kendime demek sizindi…

iyi oldu 🙂

5 04 2007
n**

size de günaydın nakar… çayınız nasıl olsun?

5 04 2007
dusselhayvan

zuhahahah hiç gülceeeim yoktu, n yıldız 🙂 koptum.

yoktunuz bayağıdır efenim, hayat nası gidiyo 🙂

10 04 2007
n**

hamdolsun efendim.. mağlumunuz kışı geride bıraktık.. eh bize de yeniden doğuş yaraşır değil mi ama.. ahahahhaaaaaa….

n yıldız yıldız efendim.. iki yıldızda ısrarcıyım.

Bir Cevap Yazın

