balık hafıza ve balık

5 01 2007

-balık yemek hafızaya iyi geliyorsa, kendi hafızaları niye 3 sn. ? merak ediyorum.

-ben de merak ediyom valla.

-neyi?

-abi ney güsel alet ya cidden?

-1 dk bekler misin geliyorum hemen.

-1,2,3…

püüffff…

Reklamlar

İşlemler

Information

14 responses

5 01 2007
loststone

kötülere bir şey olmuyor da, bizim hafızamız neden böyle oldu?

uzun süreli sert madde kullanımı da balık gibi yapıyor bünyeyi. kullanmayalım, kullanan arkadaşları cinsel yollardan uyaralım.

5 01 2007
loststone

loststone,

sen hayvansın lan! o ne biçim yorum öyle? korkutacaksın sonra insanları kendinden!

5 01 2007
düşsel hayvan (BB)

sahibinden satılık k-9 eğitimli loststone!

6 01 2007
umo

peki bu 3 saniyeyi hangi alık saydı ? ayrıca beyne, zihne çok iyi geldiği söylenen ve karadeniz bölgesinde özellikle tüketilen
BU BALIK, neden o bölgenin insanına beynen ve zihnen bi kıyak geçmiyo haçen ??

6 01 2007
n**

zannımca büyük büyük büyük atalarımızın sarf ettikleri bir kaç lakırdı bu merakımıza derman olma yolunda bize yardımını esirgemeyecektir..
derler ki..
mum dibine ışımaz…
neymiş..
ışımazmış..

6 01 2007
düşsel hayvan (BB)

sayın “n yıldız yıldız” sizi tanımıyorum ama içimden bi atasözü haykırmak geldi artık nedense… 🙂

kelin merhemi olsa başına başına başına…

zuhahahahah

6 01 2007
n**

lakin lakırdıların ardı arkası kesilmemekte sayın hayvan-ı düşsel..neymiş bi de neymiş..
terzi kendini dikemezmiş..
neymiş..
dikemezmiş..
dikemez efendim o kadar!

6 01 2007
düşsel hayvan (BB)

hmm öyle mi sevgili “n yıldız yıldız”..

rocco da kendi karısını dikemiyomuş..

aaaa ne ayıp!!!

6 01 2007
n**

neymiş neymiş? :O aaaa

8 01 2007
caaağlan

ben balığı çok severim çok severim çok severim
ona rağmen çok unutkanım çok unutkanım çok unutkanııım

8 01 2007
bi daha zor

Saçma açıklamalar:

#Aslında hafızaları kuvvetlidir de tatbik edecek mecra bulamazlar.

#Balık hafızasını “ram” gibi düşünürsek her yediğimiz balık bize 3saniye kazandırır.

10 02 2007
rumble

alık balık derler doğruluğu vardır tabii, ben de bir balıkım hafızammm, bazı konularda kötü olabilir, ama genel konularda iyidir, 83 yılından beri dünya ve türkiye’de neler oldu bitti iyi hatırlarım. gazete ve tvler kül yutturamaz bana…

10 02 2007
SeSar

ben balığın tabakta uzanan ve rakıya, rokaya yan yan bakanını severimmm. en iyi balık ölü balıktır. ayrıca düşselimm hayvanım bak 6 ay dinnerdirmee almadısan karacierini sonunda oyulcak sen şimdiden nadası gene bi düşün cağnıım. sonra bana mukoko yapmayasın

25 01 2009
balık

çünkü ters tepki yapıyor ondandır:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: