grup 84 türkiyenin metallicasıdır

28 12 2006

vay be dedirtesi bir durum… bir grup ki türkiye den yükseliyor ve metallica ile yarışabilecek kıvama geliyor. hey gidi hey hey. evet grup 84 dediğinizi duyar gibiyim, hatta 88 ve sonrası doğumlu ergenler için “seks and dirt” . zuahuhauahau. 

kendilerini deliler gibin seviyorum ve en yakın zamanda türkiye de ya da dünyanın herhangi bir ülkesinde metallica ile olan konserlerini izlemek istediğimi vurguluyorum. özelliklen “hacettepe” isimli parçaları süper.

bence grup 84 türkiyenin metallicasıdır! vallaha!

İşlemler

Information

184 responses

28 12 2006
aegeanman

bence cok ıyı bır grup bır an once dunya pıyasasına acılmaları lazım
Bu muhıs grubu metallıca gıbı bır grupla kıyaslamak cok yanlıs olur kanımca metallica 84 un olsa olsa alt grubu olabılır

28 12 2006
onur

yah delimisiniz onlar çıktıından beri metallica dinlemez oldum ne gerek var dedim çok iiler bide çok fazla kız fanları war gıpta ediorm ben ya

28 12 2006
düşsel hayvan (BB)

hetfiyıld bok yemiş.

28 12 2006
deniz taskin

hahaha…
supermis yaa… peki kim yapmis bu kiyasiya kiyaslamayi… bizi boylesine eglendiren kim… bu kiyaslamayi yapan kisi bence metalica donemini yasayamamis, onlardan nasibini alamamis bir zati muhterim olsa gerek… neyse ben bir afis canlandirdim gozumde onu anlatayim bari…

soyle 2 grubun resimlerinin gecis yapilarak birbirine yedirildigini dusunun… 84 grubundaki arkadaslarin yasi tutmadigindan dolayi yurt disina veli izinsiz cikamicaklari icin konser yeri olarak harbiye acik hava secilmis… ve afisin tepesinde yazan slogan da….

84 ve metalica el ele…

puhahaha….

herkese sevgiler arkadaslar…

28 12 2006
caaağlan

sonunda Türkiye’den de böyle bir grup çıktı.
ne spor müsabakaları,ne siyasi platformlar,ne Tarkan.

İşte GRUP 84!
Bizi Avrupa Birliği’ne sokacak müthiş bi sanatsal oluşum.

28 12 2006
düşsel hayvan (BB)

eroviz yona katılsınlar istiyorum. evet çok istiyorum.

28 12 2006
can

kıskanmayın işte çocuklar ne güzel çalıyolar

28 12 2006
düşsel hayvan (BB)

ne güzel çalıyolar ?

5 01 2007
merve

ya bence harıka bı grup bayılıyorum yaw bende önceden metallica hastasıydım ama artık 84 dinliyorum tüm şarkıları harika başarılarının devamını dilerimmmmm

5 01 2007
düşsel hayvan (BB)

fikrimi değiştirdim.

türkiye grup 84 ün metallicasıdır

5 01 2007
merve demişş

ya süperlerrrrrrrr ya lütfen kıskanmayın onları artık bn onlara bayılıorm onları çoooooooooookk sewiyorm ayrıca “”ölürüm hasretinle””den de hiiiçç bıkmadım!!!!!!!!!

5 01 2007
beraat

süperrrrrrrlerrrrrrrrrrr tek kelimeyle

5 01 2007
düşsel hayvan (BB)

farklı nicklerle aynı ruhlar yorum yazsın istiyorum. evet istiyorum.

6 01 2007
son.dj

bence 84 deil türkiyenin dünyanın en süper gruplarından biri.kim ne derse desin şarkıları insanın içini acıtıyo.tunanın sesi kimsede yok.eğer dikkat ettiyseniz tabi.erdem süper gitar çaliyo(zaten sırf karizma;) )serterde müthiş çok şeker.okanda çok tatlı yani. süperler bencee.o gruna laf etcek önce biraz benle tartişsın sonra lafını atsın.

SEKSENDÖRT’E YAMUK YOOOOOKKK…

7 01 2007
satanist

tabiki 84 türkiyenin metalicasıdır ben bu grubun hastasıyımmmm şarkıları müzikleri ve kendileri muhteşemmm şarkılarını dinledim hepside süperrr ölürüm hasretinle en güzeli zaten bu gruba laf edenin … özellikle bu gruptan erdem de aşığım GRUP 84 TÜRKİYENİN METALİCASIDIRRRRR.çok doğru bir söz bunu kim söylediyse anlından öpcemm.84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84 84

8 01 2007
merve

yaw bitiyorum seksendörde tek kelimeyle mükemmel

8 01 2007
merve

bu arada konserlerine mutlaka gitcem haberleri olsun

9 01 2007
merve

ofh ya inş.bigün bnde gidebilirm konserlerine =SERTERi=
ERDEMdemdeki karizmayı
TUNAdaki sempatikliği
OKANdaki tatlılığı yakından görebilirm böylece!!!

12 01 2007
satanist

ya bnde erdemi görmeyi çok istiyom yaa aşığım onaaa

20 01 2007
gamze

erdem seni çok seviyorum sen benim herseyimsin kızlar ona dokunmayınnnn

23 01 2007
satanist

nedemek dokunmayınnn bakıyom hemende sahiplenmişsiniz.keşke ona dokunmak gibi bir şansım olsaaa

1 02 2007
megu

Peki 84’ten daha iyi olan gruplara haksızlık etmiyor musunuz böyle? 84 metallicaysa onlara ne dicez?

1 02 2007
buse

yaaaaaaaaaaa erdemi bende çok sewiyorum aşığım ama sahiplenmiyorum allahtan özlemimi giderdim

1 02 2007
buse

şarkıları süper anlamlı birbirlerini tamamlıyo erdem süperrrr şunu söyleyim metalci değiller kendi yaptıkları müziklerinide böyle tanımlamıyorlar zaten fancı ROCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

5 02 2007
ender

hadiyin be metallicayla bu grup 84 ü kıyaslamanız karşılaştırmanız ünlü bir deyim var ya elma armut kıyaslamasına döner metallica dünyanın gelmiş geçmiş en iyi heavy metal grubu grup 84 de olsa olsa türkiyenin yeni soft rock grubu tabi biraz da bizim kanımızdan gelen arabesk dokusu var ben metallica ve en güçlü ses te heitfield derim sesiyle milletle dalga geçiyo bence ve iyi de yapıyor

5 02 2007
buse

ender dediğine katılıyorum ben bir 84 manyağı olmama rağmen metallicayla 84 ü kıyaslayamayız yaptıkları müzikler farklı bana göre türkiyenin en iyi grubu yada gruplarından biri diye biliriz ama 84 arabesk rock gibi önüne tanımlar koymayalım 1 2 şarkısıyla ön yargıda bulunmamak en iyisi değil albümünü aldıktan sonra arabesk rock demekten wazgeçebilirsinizzzzz alın we dinleyinnnnn

24 02 2007
T-MAC BURAK

metalica nın amını yolunu sikiyim metilica kimmiş lan 84 100 basar metilica lan toprak hiç para eder mi lafını bilmiyen grup bu rapi yer mi metilica demek hiç demek öküz gibi anırıp ayı gibi genirmek götünü sikiyim metalica en iyi sensin 84

26 02 2007
düşsel hayvan (BB)

değerli t-mac burak, kendinizi ifade etme yeteneğinize hayran kalındı. gün içerisinde ip adresinize bir paket yollayacağız.

saygılarımızla…

¾ hayvan-ı düşsel tiğm

27 02 2007
şadiye

süpersiniz özellikle tuna şarkılarınıza bayılıyorum türk rockında ewrim yarattınız ama internet adresinizi açamıyorum we konser haberlerini alamıyorum ben antalyadayım we geçensene konserinizi kaçırdım bu seneki konserinize gelmek istiyorum sizi çokkkkk sewiyorum özellikle tuna seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum

28 02 2007
düşsel hayvan (BB)

we şadiye we… (as -good- as gibin bişi)

12 03 2007
eda

şuana kadar gelmiş en iyi grup.şarkıları süper en güzelide ateş teninde nafile şarkısı..
zaten erdemden bahsetmemede gerek yok..

12 03 2007
gamze

serter çok tatlısın sneinle tnşmk içn cnaımıveririmmm .lütfennnn bana yakınlşşş..seni çoksevioyrumaşıgım beha

18 03 2007
anL

kokopkopkopkopkopkopkopkop gül gül sıçtım be 😀 Metalika kesmez abi bunları Pink Floyd falan deseydim. zuhahhuzhhuahuazhu

18 03 2007
onalp

LAN BEYİNSİZLER DALGA MI GEÇİYORSUNUZ SİZ.GRUP 84 NEYMİŞ.O GRUBU METALLİCA İLE DEĞİL,ANCAK GRUP ŞURUP İLE KIYASLAYABİLİRSİNİZ.YAZIK BEE.METALLİCA GİBİ BİR İDOL AYAKLAR ALTINDAYA ACIYORUM.YAZIK BU MÜZİKTEN ANLAMAYAN TÜRK GENÇLİĞİNE…

18 03 2007
Yiğit

Çok komik bir yazı ve bu yazıyı destekleyenlere acıyorum.. grup84 Metallica’nın yanında devede kulak kalır dicem ama yine az olcak.. grup84 pop müzik yapıyo kim nederse desin.. (pop, sadece petek dinçözün yaptığı müzik değildir; POPÜLER MÜZİKTİR…) 84, metal müzik bile yapmıyo, dediğim gibi çok komik bir yazı olmuş..

“türkiye grup 84 ün metallicasıdır.” lafınada koptum:D abi çok yaşa sen ya:)

18 03 2007
onalp

ilk başta şaka sandım ama yorumlara bakınca insanların ciddi olduğunu anladım.
Bakkala tek basına gidemeyen grup 84 metallica ile yarısacak haa.puhhaahaa..
Ayrıca bu grup türkiye nin en iyi grubu falanda değil.bir sıralama yapılsa ilk ona giremez.
İllet bi grup.isimleri komedi.hacettepeliler grup 84.yarın bi gün odtülüler grup 85 çıkmasın:)

18 03 2007
Yiğit

evet valla çıkarsa 85 şaşırmam:D Türkiye’de Kurban gibi bir grup, Cem Köksal gibi bir virtiöz, Pentegram gibi bir dev varken 84e laf düşmez diye düşünüyorum..

18 03 2007
onalp

Grup 84 fanları sus pus kaldılar.bize diyecek lafları yok mu acaba:(yenilgiyi kabullenmek böyle olsa gerek.

18 03 2007
dolly ...

ŞŞ bebelik metal diyince sizin beyninizde uyanıveren o tanımı çok merak ediyorum:D
Abii yok yok… Metallica az kaldı .. Olum 84 Türkiyenin Iron Maiden’i muğağğa…
Boklu kıçınızla herşeyi bişeylerle karşılaştıracasğınıza önce bi tuvalet kağıdı alın da o poponuzu temizleyin…
84 kim lan! Metallica ile kıyaslanmak değil, bucağından geçmez be…
Hayatınızda kaç kere Metallica dinlediniz, hangi şarkıları biliyosunuz onu da merak ediyorum.
göt kadar beyninizle ne diye konuşuyonuz…

:D:D iyi günler efenim, sağlıcakla

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

zuhahahahah…

Allah iyiliğinizi versin! 🙂

18 03 2007
anL

çişimi ediyom çişimi ediyon seksendört kuru kalıyo 😀

18 03 2007
dolly

olum dünyada başka yakışıklı kalmadı mı…
çük suratlılar:D

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

seks and dirt fanlarını konsere gönderdim. eminim geldiklerinde sizleri yalnız bırakmayacaklardır 🙂

hetfield! abi nerdesin? bi baksana bi…

18 03 2007
riordan.

beyinlerini mi yedin… otoriteye bak:D konsere de gönderirmiş:D

18 03 2007
Pentagram

Arkadaşlar şimdi siz gitmişsiniz Metal müzik yapan ve dünya devi olan Metallica’yı ne yaptığı belli olmayan grup 84 ile karşılaştırmışsınız ya helal olsun valla güldüm baya sağolasınız.:D Bi kere grup 84 türkiyenin metallicası nasıl olabiliyor müzik tarzları farklı metallicanın bir tek “one”ı grup 84 e yeter be.Karşılaştırma yapacaksanız Pentagram ile Metallica’yı karşılaştırın ayıp ya müzikten anlamıyosunuz size hakaret olsun diye demiyorum ama bide bişey biliyomuş gibi davranmayın. 😀 ama böyle komik şeyler yazın 😀

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

aha!

hetfield da 84 ün konserindemiş. düet yapacaklarmış kanımca.

18 03 2007
anllll

ya düşsel hayvan tşk geçmiş işte ciddiye almayın 😀 asıl şu merve falan varya onların yorunları oku oku klozete koş 😀

18 03 2007
riordan.

“”süpersiniz özellikle tuna şarkılarınıza bayılıyorum türk rockında ewrim yarattınız ama internet adresinizi açamıyorum we konser haberlerini alamıyorum ben antalyadayım we geçensene konserinizi kaçırdım bu seneki konserinize gelmek istiyorum sizi çokkkkk sewiyorum özellikle tuna seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum
“”
muğağa kız şadiye..:D evrim yaratmak nedir la bana bi tarif et.

18 03 2007
dorock

Bu grubu mettalicayla bir tutanlar tuğbadır ekincidir sağırdır şakşakçıdır.saygılar.

18 03 2007
dorock

sinirden elim sürşmüş artık anlayın.. METALLICA devdir kıytırık gruplarla bir tutanlar ayriyetten bide taocudur dombilirdir:)

18 03 2007
Pentagram

Abi erdem iyi gitar çalıyomuş he vay be 😀 o zaman siz Metin Türkcan’ı Cem Köksal’ı Demir Demirkan’ı dinlemedinmiz yeni bitmeleri ne kadar göklere yükseltiyosunuz 😀 gerçi sizde yeni bitmesiniz orası ayrı normaldir işte gençlik özentisi 😀 devam edin büyüdüğünüzde demek istediklerimi anlıyacaksınız.Rock dinlicez diyosanız size Ogün Sanlısoy’u öneririm.

18 03 2007
dolly

abi bir de şöyle bir şey var; herifler 84 türkiyenin metallicasıdır diyolar.. sora metallicaya sayıp sövüyolar…
anacım laf size dönüyo yine.yazık valla yazık..:D:D

18 03 2007
Gitaristtt

Bu herhalde ironi dimi… metallica ve gup84 ikisinin ne alakası var ayıptır sorması. Metallica ya büyük hakaret yapmışsınz yani..

18 03 2007
Pentagram

Dolly katılıyorum ama işte onlarda ne dediklerini bilmiyolarki 😀

18 03 2007
dolly

yazık..:D

18 03 2007
dorock

Bu gruba böyle şeyler söyleyenler ayrıca eş cinseldir çift cinsiyetlidir tecavüzcüdür..

18 03 2007
dolly

dorock yok abi o da az kalır…

insan değildir:D

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

rick rubin duymasın. valla gelmezler türkiye’ye.

on numara insanız hepimiz, insan da değiliz zaman zaman, hatta bazen hayvanız.

18 03 2007
isminivermekistemeyenizleyici

84 diye bi pozisyon nası olur acaba 😀 😀

18 03 2007
boklu 84

bunu en iyi fanları bilir galiba

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

değerli dolly, boklu 84 oluvermişsiniz aniden. biz sizi dolly olarak sevdik, saydık.

18 03 2007
dolly!

maksat değişiklik olsun:D

18 03 2007
ynx

Demek süper gitar çalıyor. E tabi sonuçta metallica yani değil mi arkadaşlar. Tek bir şey söylemek istiyorum. Siz birey olamamışsınız. Siz aynı koyun sürüsü gibisiniz. Burun deliklerinizden eroin, göt deliklerinizden afyon fışkırıyor ki siz böyle bir karşılaştırmaya tenezzül ediyorsunuz. Yazık ya! hatta ne yazığı kahretsin be! Siz 10 sene sonra iş sahibi olacaksınız ülkeye katkılarınız beklenecek, çocuklarınız olacak onlar da sizin gibi 2 elle bir s.k kaldıramayacaklar ve bu böyle devam edecek. Kahretsin. Böyle gençlerden bi halt olmaz. Utanın arkadaşlar. Gözlerinizi açın, bakın etrafınıza. Metal neymiş öğrenin… Kontempıreriy müzikle hiç bir yere varılmaz bunu sakın unutmayın.

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

“Benim şahane ötesi yorumuma bakın

bump!”

çok şahane ötesi bir insansınız.

ayrıca değerli ynx, küfür, vs. kullanmadan lafı istediğiniz gediğe yerleştirebilseniz daha da şahane olacaksınız.

zakkum forever…

18 03 2007
ynx

iğneleme yapmanıza gerek yok. Bazen insanlar istediklerini ifade edebilmek için bir kaç milyon harf kombinasyonlarından küfürlerin üzerinde bulur kendilerini. Geyiğine iş yapıyorum burada zaten. Ben niye burada takılıyorum ki değil mi? Evet haklısınız, ayrıca benim yazımı bir yerden alıp, ilk konumundan farklı yerlere taşıyıp mekanik iş yapmayınız. Saygılarımla.

18 03 2007
düşsel hayvan (BB)

hepimiz geyiğine iş ve mekanik iş kombinasyonlarının bir parçasıyız zaman zaman.

geçer

18 03 2007
sex and dirt

Böyle şaçma sapan bir pop grubunu Metallica’yla karşılaştırmanız zaten sizin bu konudaki cahilliğinizi ve kalitesiz müzik anlayışınızı göstermeye yetiyor. Başta ben de şaka diye düşündüm ama eğer bu konuyu açan ve buraya yorum yazanlar ciddiyseniz size hayatta başarılar dilerim en kısa zamanda bir psikiyatriste görünün, bence 84 Türkiye’nin Metallica’sı deyin o size tanıyı koyacaktır.
84ün adında bile meymet yok. Yok sex and dirtmüş sonradan seksendört yapmışlarmış, neden utanıyosunuz lan! Madem Türkiye’nin Metallica’sısınız gösterin gerçek kişiliğinizi böyle başta özenti özenti hareketler yapıp da sonradan kıvırmaya çalışmayın.

18 03 2007
sex and dirt

*meymet – meymenet

19 03 2007
metallica

sizin müzik anlayısınıza ben… ne kadar haddini bilmezce yorumlar. hele hetfield halt etmiş diyenler, yok metallica alt grup diyenler…

bizim ülkeden hiç bi cacık olmaz… ulan 20 yıllık grupla 2 yıllık grubu kıyasladınız yuh be!! metallicanın erdemliğine ulasmak için veya daha iyi olmak için hiç bişey yapılamaz çünkü onlar gibi tarzı kimse yaratamaz…. alalhın popçu 84 ünü metallicayla kıyasladınız ya metallicaya yazık.. akıllı olun almiim aklınızı..

yok artık dumanda türkiyenin iron maideni diyin bari tam olsun….

cahiller… 🙂

hatta hande yenerde türkiyenin megadethi falan.. aslında rush diicemde bilmezsiniz şimdi …

19 03 2007
zexn4

yaav bırakın bu işleri gavur menşeili metallica nedir yaav, canımız gururumuz sexndirt’in vokali bile james’e gitar dersi verir, bu metallica diyenlerde kulak yok kanımca, iki gitar tıngırdatabiliyo diye kirki el üstüne çıkarırsınız siz, duygu var mı peki yok! sanat var mı yok! 84ümüzde hepsi bi arada, tam teçhizatlı gerçek TÜRK müziği..

19 03 2007
metallica

bence burası ciddi değil herkes dalgasına yaziyo 🙂 eğlence olsun diye çakma biyer olmuş burası hepsi şaka 🙂 herkes takiliyo. :D:D

19 03 2007
zexn4

yoo ben gayet ciddiyim

19 03 2007
fly

eger ciddiysen senin müzxik anlayışına sıçim ama tabiki değilsin..

evet arkadaşlar artık açıklıyoruz.

hepsi bir organize yalandı. bende bu planı yapanalr arsındayım düşselhayvanda dahil olmak üzere. sadece deneme amaçlı yapılmış şakasına bir yazıydı. ama bazı arkadaşlar cidden atladılar. tam komediya hepimiz çok eğlendik takmayın kafanıza korkmayın hepsi bir şakaydı :):):)

19 03 2007
zexn4

hayır ya ben hala inat ediyorum, 84 tr’nin metalicası, metalica da abd’nin 84 üdür.

19 03 2007
düşsel hayvan (BB)

“hepsi organize bir yalan, plan, tam komediya, deneme amaçlı” çelişki içinde çelişki alalaa…

düşsel hayvan ın tarzı olduğunu sanmayız.

düşsele saygı rulaz…

19 03 2007
can

yahu ne metallicası ya onlar 2 distortion akor basıyorlar metallica yaptınız arabesk i gitarla seslendiriyorlar delirtmeyin beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

19 03 2007
Grup Seksendört

Merhaba arkadaşlar ben buraya grup seksendört adına yazıyorum.
En başta bizim adımız 84 değil seksendört kurulurken tamam sex and dirt diye düşünmüştük ama sonradan bunun ülkemiz şartlarında uygun olmayacağını farkederek değiştirme yoluna gittik, zaten bizim kişiliğimizi yansıtan bir söz olmadığı için yanlış bir karar olduğunu düşünmüyorum.
Biz kendimizi Metallica ile yarışacak seviyede olarak görmüyoruz bu nedenle böyle tartışmalara girmenin faydalı olacağına inanmıyorum. Metallica kendisini uzun zaman önce kanıtlamış, Dünya’nın önde gelen gruplarından biri, onların yanında biz daha yolun başındayız.
Bizi dinleyen ve destekleyenlere teşekkür ediyoruz fakat bu tarz kırıcı olabilecek diyaloglara gerek yoktu.
Lütfen bu yaklaşımla devam etmeyelim, birbirimizi kırmaya gerek yok.

19 03 2007
hadiii

he bizde yedik senin gerçekten 84 adına yazdıgını :):):)

kahkahaya devam arkadaşlar……

19 03 2007
hadiii

hey saçmalayan arkadaşlar bakın…

düşsehayvanın tanımı:

¾ kadar düş kura(bile)n hayvandır, bünyede surrealist algilar mevcuttur. Geriye kalan kısım ciddi realisttir, saçmalık ve dellilik barındırır. Kendi kendine psikanaliz mode:on.

Cenab Etiz’i ise tanıyan tanır. Aslında i-Cenab Etiz’dir. İpne de diebilirsiniz, rahat olun. Cenab Abi hakkında detaylı bilgi için tıklayınız…

artık ciddiye almayın yahu tanımdanda ortada sizi taşşağa aliyolar :):):)

24 03 2007
DoXaN_BeSH

84 gibi 4 tane İŞe Yaramaz aDamın bir araya gelip bi bok yapmadıkları halde göklere cıkartan zihniyetin..konserde Şarkıların Yarısında Sıçtıktan sonra şarkıyı kesen grubun….Kirk Lee Hammet Gibi Bir Adamı ! Daha Solo atmayı bırak..doğru düzgün akor basamayan adamlarla Kıyaslayan Akıllıların…James Heitfeld Gibi Thrash Metal yaptıkları Zamanda Çaldığı gitarda Eli görünmediği Halde ! Onu götünün bokunu yıkayamayıp iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamlarla bir değil..o adamları üstün tutan Mantıklı kişilerin….Daha saymak isterdim ama şimdilik bu kadar kalsın..Noktaları kendiniz Doldurun Saygılarımla…

24 03 2007
molly

ya mal mısınız? ne diyosunuz..metallicayla diil bunları..dünyada kimseyi kıyaslayamassın..hem bunnar metal mi yapıyo ki..salak salak konuşmayın te allaam yaa

24 03 2007
merve_41

bu ne sacmalıktır ya bırakın arkadaslar metallicaya hakaret etmeyın 84 te kım sacma sapan insanların kurdugu sacma sapan bı grup yapmayın allah askına metallıca nerde 84 nerde ya guldurmeyın bızı…..

25 03 2007
şahan

Eehuehue grup 84 bir kız grubudur, metal hatta rock bile yapmaz, ayrıca şarkıları basit ve boktandır. Türkiye’de Metallica ile değil kız grubu olna 84 hiç bir grup kıyaslanamaz, hatta o gelmiş geçmiş rock gruplarımızdan kat be kat üstündür. 84 ü ancak müzikten anlamayan insanlar dinler.

25 03 2007
Feyyaz

ya siz bu gruba rock grubu mu diyorsunuz ya. pop yapıyor bu adamlar. ve metallica nın tırnağının arasındaki kir bile olamazlar . zuhaha

25 03 2007
xXx

ya saçmalamayın bi kaç ergen genç çıkmış orda “sesimi duymuyormusun” die baarıolar…84 metallica’yla kıyaslana bilirmi salaklaşmayın bu kıyaslamayı yapanı allah taş eder ya!!! james’le 84 ‘ün vokalinin arasında daaalar kadar fark var james her yerde 1 numara! hee bu arada bi bilgi daha 84 metal yapmıo arkadaşlarım bilginiz yok heralde…

25 03 2007
Rockman

Seksendört’den cacık olmaz ya bide utanmadan metallica’yla mı kıyaslıosunuz gidin işinize ya!

26 03 2007
zexn4

sexndirt, metalica gibi trash yapmıo harbi metal yapıo bırakın bu işleri, önce müzik türlerini öğrenin, hem bu sizin kendi ülkenizin grubu içimizdeki amerikalılar sizi 😡

26 03 2007
barisarock_ers

ya coşmayın aq 84 yq metal yapıo yoq pop yapıo
84 türkiyenin ii bi alternatif rock grubudur 84 ü diinlerim ama metallıca gibi köklü we dünya çapındaki grupla 84 ü kıyaslamak saçmalık olur..

26 03 2007
ugur

ne dionus aq siz kafayımı yediniz 84 e soleyin gotune lastikli don alsın sora metallicayla kıyaslasınlar kendilerini…84 mus 84 nedir ya nedir abi metallica yla yanyana bile gelemez adları hayalmi goruyosunuz…

26 03 2007
jasonnn

lan bu yorumların hepsini 84 yapmış galiba siz salakmısınız aq metallicayla 84 kıyaslanırmı lan 84 daa dünkü bok aq metallicanın load albümü bile siker atar 84 ü isteyenle bu konu hakkında tartışırım

26 03 2007
jasonnn

ulan bu siteye girene kdr moralim bozuktu be girdim güleceğim geldi lan ne lan bunlar aq sizin müzik zewkinize sokiiiiiiiiiiiiiim

27 03 2007
düşsel hayvan (BB)

a.q. 84 lu tayfanın kullandıgı bir tabir mi oluyo kavrayamadık biz yaşlıyız da biraz…

27 03 2007
zexn4

dabi dabi, türkçe kelimelere h harfi koyma alışkanlığı -kadifhe- hangi kuşağa özgü onu merak ettim :PpPPpp

seksendört!! seksendört!!

27 03 2007
...

Ya bunu yazan arkadaşımız saçmalamış galiba seksendört kim metallica kim salaklaşmayalım…

28 03 2007
sexanddirty

Seksendört çok güzel bi grup. Hele solisti Tuna çok tatlı. Bana resmen hiç dinlemediğim Rock müziği sevdirdiler. Aşık ettiler resmen:-)

30 03 2007
casio401

müzik hayatımın bir parçası olmuştur ve org çalmakta en büyük tutkum..kırmızı bir orgum var şimdilerde ..evimde, bazı hislendiğim akşamlar alırım orgumu ,arkadaşlarımı çağırırım ve hepberaber avaz avaz grup seksendört ten affet i söyleriz..öylee işte…paylaşmak istedim…

30 03 2007
düşsel hayvan (BB)

casio 401, yine heyecan bastı beni, bestem geldi sanırım. pıt pıt ım.

müziğe saygı duyuyorum bazen ben, bir de, takdir edersiniz ki müzisyenlikte mütevazilik yoktur.

bu arada benim orgumun 12 ritmi var hızlandırıp yavaşlatabiliyorum.

30 03 2007
lithium

hepinis kafayı yemiş 0-6 yaş arası garrylersiniz 84 dediğiniz bücürlerde metallica nın 100000000000000000000000000 de biri olamaz

30 03 2007
düşsel hayvan (BB)

geri moore’dan iyi değil 84 kanımca.

geri; geri hallwell
moore; kevin moore

yerseniz…

bir de katrilyarı aşıyor mu o sayı?

30 03 2007
kill the king

salaklık

30 03 2007
psycho!

ne karşılaştırması ya bi kere Metallica yla 84 denen grubun aynı cümle içinde kullanılması bile salaklık millet kalkmış bide Metallica 84 ün alt grubu olur anca diolar!!!! bu yorumu yapanların müzik anlayışı varmı gerçekten yaaa!!!!

31 03 2007
casio401

grup 84 ten başka bi de zakkum u çok beğeniyorum. metallica yetti artık,bitti onlar.. devir bu çocukların devri..haksız mıyım..

31 03 2007
dusselhayvan

ya beni yaptıkları müzikten çok isimleri ilgilendiriyo. nereden çıkmış zakkum, nerden gelmiş, ne demekmiş, önemli yani benim için bunlar çok.

hem metallica evt bitti ya, yerlerde fln yani. rick rubin i sevmesem… “yaban gülü” kimin şarkısıdı, “zakkum un mu?

2 04 2007
casio401

grup84 grammy felan alabilir bence ama ingilizce söze yönelirse..bana katılıyormusunuz..
ya da konuyu çarpıtıyor muyum?grammy değilse ne alabilirler?grupseks and dirt mü grup84 mü? kelime oyununu seven gençler haydi grammy e…oyum size..
ingilizce söz yazsınlar yaaaa..

3 04 2007
çağlar

ben bu yorumları yazanların insan olduklarından şüpheliyim 84 ne :S ööle bi grupmu war komik lan =D güldürmeyin beni metallica ve 84 aynı cümlede kullanmanız bile müzikten anlamadığınız anlamına gelir ki zaten buna eminim
84 kadr iğrenç bi grup görmedm hayatımda

3 04 2007
Rockerman

Konserlerde söliyecekleri şarkıyı unutup gitar ı kullanmasını bile bilmeyen bu zihniyet..bence benım malafatıma otursun…

4 04 2007
Ramstein,Pentagram,Cem KÖKSAL

gülerim sadece ben buna
pentagram 20. yıl konserine gitediniz yada görmediniz binlerce kişi akın etti Metallica konseriyle kıyaslandırmak mümkün değil siz gelmiş bize 84 diyosunuz tama yükselen bir türk grubu destekliyoruz ama saçmalamayalım eğri oturp doğru konşalım… Türkiyede sıralama yapsanız gerçekte belki çok zor ilk 10 a girer ama zor bence
1. Pentagram olur Türkiyede
gerçekten bu yazıyı yazan arkadaşı kınıyorum Metallica yı küçümseyen zihniyetin açıp bi canl performansını izeyip hangi kitlere hitap ettiğine bakmasını istiyorum babam yaşındaki adamın gidip metal işareti yaptığı bir gruptan bahsediyoruz biraz saygılı olun VE TÜRKİYE NİN METALLİCA SI OLABİLECEK BİRİ VARSA PENTAGRAM dır.

5 04 2007
yuuuh

yoq artık diyorum sadece yuh ööh insaf be kardeşim hani başlık geyik için açılmıştır dalga geçmek için ama alttaki yorumlara bak ya 😀 yuh gülme krizine girdim saolun ya :zuhahahhah

5 04 2007
Grup Seksendört

Beyler, bizim uyarımız ciddiye alınmamış. Hakaret ve tutuculuk içeren mesajlar seksendört’ü sevenlere de metallica’yı savunanlara da yakımışıyor, lütfen daha fazla uzatmayalım.
Lütfen bu başlığı blogdan kaldıralım yoksa menejerlik adına yasal işlemlere başuracağız.

5 04 2007
dusselhayvan

siz başuraduğun biz de metallica’nın menejeriyle gelip bi kahvenizi içelim sizin; hatta 84 fanları da gelsinler, zakkum da gelsin, vallaha.

cızzzz…e o zaman haydi ne duruyorsunuz, siz de hayvan olun, evet şimdi! e tabi bi de TCK nın 106. maddesine tikkat edelim, kahve içerken.

8 04 2007
emre

hiç sevmem berbat adi grup

8 04 2007
kirk

yazık size ya harbiden yazık..sizin müzik bilginiz bukadarmı? acıyorum hepinize .. bir METALLICA ile seksendörtmüdür nedir onu karşılaştırıyosunuz..siz gerçekten ciddimisiniz 🙂 gidin kafanızı kuma sokun yazık yaa..

11 04 2007
HİLAL

SİZİN HAYRANINIZIM ERDEM SANA BAYILIYORUM NE OLUR TEL.İNİZİ YAYINLAYIN SİZİNLE KONUŞMAK,GÖRÜŞMEK EN BÜYÜK HAYALİM ARKADAŞIM MAKBULE TAM TUNA HASTASI BEN A.KÖY İ.Ö.O.ÖĞRENCİYİM BÜTÜN ARKADAŞLARIMI SEVİYORUM SİZİ KISKANDIĞIM İÇİN SİZİ SEVENLERİ SEVMİYORUM.EN BÜYÜK HAYALİM OKS’KAZANMAK SONRADA SİZİ GÖRMEK NE OLUR DUYUN SESİMİ ERDEM SANA HASTAYIM LÜTFEN TELİNİ YAYIMLA SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SEVİYORUM

11 04 2007
otoban mafyası

ya düşsel hayvan sana soruyorum sen ciddimisin yoksa gırgırmı geçiyosun ?

11 04 2007
casio401

hilal i seviyoruz,
biz ,
hepimiz,
hatta bu yazıları okuyan
altmışmilyon türkiyeli:)
yanlışmıyım bilimiyorum ama bende birilerinin numarasını istiyorum.sayın düşselhayvan o numaraları da bulabilirmiyiz?..

12 04 2007
Lars

ULAN MALLAR BU GRUBU METALLİCA İLE AYNI CÜMLE İÇİNDE KULLANMANIZ HATA LAN…GİDİN KAFANIZI KUMA GÖMÜN KIRK’IN DEDİĞİ GİBİ…KIÇIMLA GÜLDÜM ŞEREFSİZİM:D:D:D

13 04 2007
okalipcus

grup seksendört ve METALLICA (noktasız i) ayrılamaz bir bütündür. hiç bir güç yahut kuvvet onları ayırmaya yetmedi, yetmiyor, yetmeyecek.

16 04 2007
ölememhasretinleyaarellerinenerdee

GRUP84 1NUMARASın conkitolarm sizleri chook sevihoommm!! :=)))mhuck!

16 04 2007
ölememhasretinleyaarellerinenerdee

haklısın ya cok özhür dlioyum ama ben cok sewioum chkitolarmıo bana göye en ii grup onar hhic ahnlamaym beeeen!!!

17 04 2007
nuri AlÇo

şimdi bu müzik işi aslında benim işime gelyr kızları bayıltrken fln hele de o kırmızız ışıklar altında affern çocuklar geliştirin geliştirin ahtta artk müzikle bayıltmak istiyorum kızları ilacla değil yeaaahhhhhhhhh

17 04 2007
bulutbey

wuhahahaa ne 84 ve metallica ha huhaaa. size başka taraflarımla gülüyorum.

17 04 2007
bulutbey

haklısın ya cok özhür dlioyum ama ben cok sewioum chkitolarmıo bana göye en ii grup onar hhic ahnlamaym beeeen!!!

bu nasıl mesajdır ya koptum walla hahahaaaa. ara sıra takılcam burda moral buluyorum valla.

19 04 2007
yağmur

ya sız supersıniz cnm.ama sıze cook kızgınım hıc sınopa konseer vermeye gelmıyorsunuz ama yinede birtanemsınız.bı programada cıkarsanız sevınırım

20 04 2007
dionysos_667

eheheh çok komiksiniz arkadaşlar yaw
84 olsa olsa metallicanın paspası olur.yapmayın hiç mi metallica dinlemediniz?

26 04 2007
erkan

ya siz ciddi misiniz güleyim mi ağlayım mı şaşırdım ya..metallicayla 84 nasıl kıyaslanır ki..hangi özellikleri benziyor anlamadım..yaptıkları müzik mi trash metal mi yapıyolar bu adamlar…lütfen ya metallica ya biraz saygı gözünüzü seveyim yaw…

26 04 2007
merih

bu 84lafına söylenecek tek bişey var:
zuhahahahaha

bence de Türkiye MetaLLicAnın seksendördüdür diyim:P

27 04 2007
elif

kapayın çenenizi bee tamam seksendörtü metalcimi ne olarak görmeye bilirsiniz ama daha fazla hakareti haketcek kadar kötü müzik yaptıklarını zannetmiyorum 1 sarkıya bakıpta karar vermeyin albümü alın ben 84 hayranı olarak sizin bu boş laflarınıza daha fazla katlanamıcam 84 e küfür edince elinize ne geçio biraz mantıklı konuşun 84 çok tutuo birsürü hayranı var dinleyeni var siz dinlemio olabilirsiniz bari dinleyenlare saygı gösterin o terbiyesiz laflarınızıda kendinize saklayın size lazm olabilir ben bitek 84 ün sölediği sarkılardan bişi anlıyorum ve 84 fanı olarak buna saygı göstermenizi rica ediyorum ayrıca erdem süper bir gitarist tuna da mükemmel bir solist terbiyenizi takının seksendörttttt

27 04 2007
elif

zuhaaa zy-uhaaaa baska bişi bildiniz yok bee öfff sıktınız burda bii sanatçıdan bahsedioz size göre 84 iyi bir rock grubu olmayabilir ama bu hiç bir zmn hayranlarını küçük düşürtmez 84 dinliyorum seviyorum hatta en iyi müzik yaptını düşünüyorum bu benim fikrim sizin dinlediniz müziğide hakaret etmiyorum sade dinlemedimi sölüyorum küfür etmiyorum sizden de aynı seyi bekliyorum düzgün konuşun seksendörtttttttttttt

27 04 2007
corey

sie aq ne metallıcası ya metallıca bu pıclere bın basarrrrrrr

7 05 2007
elif

neoldu sustunuz 84 konusu oldum mu ağzımı kimse tutamamz doğru dürüst tartışma yaratın piç sensin doğru konuş senin piç demen ztn senin nası bir insan oldunu gösterio 84 saygınız yok bari verdi emeğe saygı gösterin yaptınız hem terbiyezizlik hem de kalp kırıcı 84 mania elifffffffff erdemmmmmm seksendörttttttttttt 1 numarasın arkanad ordu var merak etmee 84

7 05 2007
killme

Türkiye’nin Metallicası illede olacaksa,,sadece PENTEGRAM olur!!

17 05 2007
maximmm

şimdi bu arkadaşlar metal mi yapıyor bu bir? ikincisi şarkılarındaki soloları (solo diyebilirsek eğer) neyle kıyaslıyosun. artı rock grubunu mı gşiriyo bunların müzikleri. arkadaşım böyle iğrenç bişi açana kadar keşke biraz araştırsaydın be. şimdi tüm dünya üzerinde japonyadan amerikaya kadar fan kitlesi olan adamlarla bunları karşılaştırmak gibi mükemmel bir fikre nerden buşaştın hakkaten merak konusu. 😀 neye dayanarak söylüyosun hayret.

6 06 2007
tifüs

siktirin ordan eer bidaa 84 türkiyenin en ii metalcisi derseniz hepinizi öldürürüm …şimdi…daalın ulen:)

12 06 2007
dusselhayvan

tifus arkadas naber.

20 06 2007
guardian

şaka mı yapıyosunz siz ya 84 kim ki :S
böğürtkenler topluluğu tifüs(Y)

24 06 2007
anti84

grup 84 kimdir nedir bi kere metallica ile aynı kefeye konamaz 84 müzik yapmıyo s.ç.yo metallica gibi bi grubun yanında duramazlar bırak alt grup çıkmayı yaa güldürmeyin

24 06 2007
anti84

ayrıca grup seksendört dinleyenlere saygımız var herkes istediğini dinler ama tutup siz metallica ile karşılaştırırsanız üstüne bide metallica dan iyidir tarzında polomiklere girerseniz burda hiç bir şekilde saygı beklemeyin çünkü bu lafları kimse yutmaz metallica gibi saygı ile önünde eğilecek bir gruba dil uzatılırsa artıık her türlü kavramla karşılaşabilirsiniz biraz saygı 80 li yılların heavy metal grubu bugün daha yeni yeni adını popüler şarkılar yaparak duyuran bir grupla aynı kefeye konamaz metallica 80 lerden beri müzik piyasasında olan oldukca çok hayranı ve kitlesi olan bir grup 84 ise daha yeni çıkmış ve ancak kendini popüler kültüre hizmet edicek dereceye getirmiş herhangi bir başarısı görülmemiş bir grup başarıyı bırak bence müzikal bir yapısı yok böle müzikal yapısı olmayan bir grupta metallica nın alt grubu olamaz lütfen yorumlarınızı da grup elemanlarının tatlılıklarına göre değilde ki burda söz konusu müzik biraz müzikal anlamda yapın rica ediyorum arkadaşlar yorumlARDA yok tuna yok o yok bu tatlı diyosunuz açıkcası zaten metallica ya dil uzatan arkadaşlarında pek müzikal anlamda bilgili olduğunu sanmıyorum çünkü bilgili olan bir insan böle bir gruba laf söyleyemez sevmese bile sölemez utanır

24 06 2007
anti84

bu yorumları yapan arkadaşlar 84 diyenler size önerim metallica dinleyin müzik nasıl yapılır o zaman anlamış ve kavramış olursunuz sonra şu yazdıklarınıza bakar utanırsınız öyle bir gruba nasıl saygısızlık etmişiz diye

24 06 2007
anti84

zexn4 demiş:
26 Mar 2007 2:45 pm
sexndirt, metalica gibi trash yapmıo harbi metal yapıo bırakın bu işleri, önce müzik türlerini öğrenin, hem bu sizin kendi ülkenizin grubu içimizdeki amerikalılar sizi 😡

ya arkadaşlar konuyu saptırıyosunuz gerçekten bikere burda müzikden konuşuluyo ve burda iyi olan metallica ki 84 kimmiş sırf kendi ülkemden bir grup diye müzik yapamayan beceremeyen bir grubu korumam metallica gibi köklü bir gruba resmen alt grup çıkar gibi sözleri okuyorum ki bu bence metallica ya saygısızlık burda ırkçılık yapmayalım ayrıca böle bir konuda ırkçılıkla bağlamayı nasıl başarıyosunuz ya nasılda saptırıyosunuz bırakın müziğe saygınız varsa biraz 84 türk diyerek o iyidir denmez ama sizde bu müzik anlayışı yok gördüğüm kadarıyla herzaman olduğu gibi konuyu yine ırkçılıkla bağdaştırmışsınız zaten 84 iyi diyen arkadaşlar ya ırkçılığa saptırıyo yada grup elemanları tatlı diyo pek müzikal deneyimi hakkında konuşulmuyo tabi olmayan şey konuşulmaz haklısınız harbi metal yapıyo demişsin çok gülüyorum yaa bu yorum beni kopardı ciddi olamazsın bence şaka yapıyosun eğer 84 metal yapıyo gibi saçma bir cümle kurabiliyosan bence senin ruhsal bi bozukluğun olmalı :d

24 06 2007
memet

bunu kim yapmışsa dünyanın en mal insanı olmalı hralde

24 06 2007
mert_metallicafan

uehuehuheuheuhueh ben böyle saçma, komik aptalca şey duymadım. bunu yazan arkadaş bilerek yazmış heralde site ziyaret edilsin diye. akıllıca ama 😀

24 06 2007
tunc_thrash

en büyük 84 başka büyük yok!!!!!!

24 06 2007
nu-metal

birisi ortaya bi yem atmış bütün sazanlarda atlamış.ee nolcak türk gençilğinin atasporu bu:P
böle bi karşılaştırma yapmak için insanın deli olması gerekir…

2 07 2007
Metallica fan

allaım ne dionuz siz ya 84 metallicann tırnağındaki kirin bakterisi bile olamaz ne diosunuz ya abi geçin aşın şunları bi şe sorcam bu albümün yanında jilet de weriolarmı puahahaa türkiyenn metallicasıymış….puahhaa

2 07 2007
metallica_forever

abi ne dionus yaa metallica kim 84 kim sizin metal anlayısınız bumu bu kadar saçma bişi duymadım ben..sadece gülünür bu yorumlara 84=metaliica puhahaha

10 07 2007
erıc draven

çok komik bi durum bi yandan metallica gibi grup bi yandan 84 kıyaslama bile yapılmaz tabiki şu an bu konuyu görünce güldüğüm zuhahahahahahahahaha 😀

10 07 2007
Nevermind

bu ne ya seksendört ne ki alt tarafı piyasa rock grubu.. seksendört grubunun elemanları KIRK HAMMETT’ın ayagının altındaki distortion pedalı bile olamaz neymiş efendim ölürüm hasretinle .. way anasını. DAHA DÜNE KADAR METALLICA DINLEYENLER ŞİMDİ Mİ 84 DİNLİYOLAR demek onlar gerçek bir metallica dinleyicisi değiller..
EZİK SEKSENDÖRT..

10 07 2007
Nevermind

84 ve onlar gibiler önce bi MASTER OF PUPPETS ve THE CALL OF KTULU gibi bi parçayı coverlasınlar .. madem hayranları onları metallica nın türk versiyonu sayıyo

10 07 2007
Rockersin

götünüze METAL girsin emi . . .

10 07 2007
Rockersin

POPÇULAR DIŞARI (84 benim gözümde popçu)

10 07 2007
Nevermind

tugce icin yazıyorum bunu METAL UP YOUR ASS

10 07 2007
Nevermind

84 ve gibileri onların türevleri OYUN HAMURUNDAN GİTAR YAPIP ÇALSINLAR olmadı münasıp bi yerlerine de sokabilirler oyun hamurundan yaptıkları gitarları
.a.q daha önce metallica dinleyipte şimdi seksendört di,nlemek te ne oluyo demek önceden metallica dinleyip şimdi seksendört dinleyenler sadece nothing else matters ı dinlemişler
mal herifler

12 07 2007
emine

bence grup 84 çok iyi başarı bi grup şarkıları çok güzel ve anlamlı begenmeyenler var ama onların kendi zevki yada zevksizler çok çirkin yorum yapanlar var bence onlar yorum yapmasınlar çünkü ne yazdıklarını bilmiyorlar grup 84e başarılar diliyorum ama başka albümlarde çıkarsınlar:)

4 08 2007
Berk güngören

Güldürmeyin beni ya!Metallica gelmiş geçmiş en baba gruptur.Trash metalin babasıdır.Dönemün öncülerindendir.Grub84 gelince o metallica 3 te 1 bile olamaz.Daha çok şey öğrenicekleri war.Karşılartıma o kadar saçma ki gülüyom başka birşey demiyom.

4 08 2007
dusselhayvan

seviyorum

14 08 2007
Forever Metal

grup 84 Türkiye’nin METALLICA sıymış.zuhahahahahaaaahahahahaha
Ya bi… in gidin yav.T.şk mı geçionuz aq.

29 09 2007
blacklady

ne diosunuz yaa siz?
grup 84 ve metallica..bir kere grup 84 yeni bir grup hic bir sekilde metallicayla kiyasliyamassiniz!!!!

6 12 2007
pisi katili :):)

bende 84 hastasıyım bayılıorukm bu gruba çok rahatlatıcı bir grup başarılarını devamını diliorum işn. bu böle sürer artı erdem hayranıyım erdemi çok seviorum çok yakışıklııııııı erdem duy sesimi yaaaaaaaaaaaaaaaaa

11 04 2008
SEBOŞ

selammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm……………

30 04 2008
mirve

seni çok seviyorum tuna aşığım sanaçok yakışıklısın konyaya konser verirseniz sevinirim ya

2 05 2008
METALLICA_SS

zuhHAaa yrumlar bomba yhaa.. sizn bi çırpıda METALLICA deyip bide yanınaa 84 onn alt qrubu olamaz feln yorumları YAPMNza acyip qüldm.METALLICA milyonlarca albüm sat$lrna ul$m$,herkznn ki bnmde idolum dieblcqm admlardan olu$uoo.onlar müzqin nasıl yapılmsı qerektqni qaet ii bilen ki$ler.bi METALLICA’nn önnde herkz sayqnlqını korrken siz 84 ten bhsediosnz.hakkten çoq komik…siz qibi türkyden sonradan bu müzik türüne merk salm$ bazı embessler yüzünden bütün dünya rezllqmze qülüodr.ALLh bilir bu yorumları yapanlar hayatnda METALLICA dnlemeyip objektp olamayn bi iki salaktn olu$odr.ALT qrubu olamzzm$ METALLICA DA çoq merklı zaten 84 ^e inn bnaa.bi ba$nıa sololaryla KIRK bile yeter bhsettqnz qruba. kr$l$mnzz bile b$lı b$na SALAKLK .qidin dnleyn ne dnliosnzz bida METALLICA DAN bhsederkn birzz dü$nn uykulu musunz lan bnları yazrken ayık qeln bidaa aznza edim…

12 05 2008
varos

seksendort harıka tabıkı bı seksendort bın dumana deger varos_70@hotmail.com by

12 05 2008
varos

konyaya gelırsenınz benım evımde kalın ok koparım o aksam ben… (kımseler gormesın kımseler bılmesın benımle yasasın olsun bu sevda)

24 06 2008
çilekeş

çoq güzel zühehehehheh

14 07 2008
sksndrt_fan

edepli olun biraz be allahın gevurlarına ülkenizin grubunu ne cabuk satıyosunuz bu kadarmı yozlastınız ülkenizden sallandırcaksın bunlardan iki tanesini taksim meydanında bak bi daha yapıolar mı kafanıza yerlesmiş bi arabesktir gidiyo ne bu ya insan olarak cevap verin hayvan olarak deil kendi tipinize bakmadan yorum yapıosunuz siz daha burnunzdaki sümükleri karıstırırken seksendört vrdı be ne cabukta özünüzü begenmez oldunuz bok gibi grupları metal diye dinliyosunuzda ülkenizin has gruplarını dinlemiyosunuz iğrenc bi sekilde yorum yapıosunuz bişey diyimmmi dereceniz okdr düşükki acıyorm sze sizin gibi insanlar pardon insan gbi görünen hayvanlar oldugu sürece müzik anlayısı hiç değişmicek ztn hep böyle basit kalcaksınız

15 07 2008
ceylan

şarkıları hakikaten güzel bence heleki son mektup yok mu?…bnce güzeller km ne derse desin beğenmeyende yorum yapma zahmetindede bulunmasın!

17 07 2008
sksndrt_fan

haklısın yha bi grubu eleştirirsin ama bu kadar basitce olmaz kalkmıs bize allahın gevur grubunu savunuyosunuz bi insan ülkesinden bu kadar yozlasmaz ayıp denen bişi var yha bi kere dinleme zahmetnde bulunsalardı bu kadar olmazdı ama sizin gibi insanları biz seksendort fanları ve SEKSENDÖRT emin olun takmıyorz siz sadece böle bos bos konustugunuzla kalıyosunuz tek bi adım bile ilerleyemiyosunuz oldugunuz yerde sayıyosunuz!! bu kdr basitsiniz!!

28 09 2008
AYŞEGÜL

TUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sewiyorum seniiiiiiiiiiiiiii süpersis sen bı tanesin

28 09 2008
AYŞEGÜL

seni sewiyorum tunaaaaaa

9 10 2008
anti-matallica

ne diyonus siz beee seksendort türkiyenin en ii grubu çekemeyenler anten taksu-ın tamam mıı su anki albüm satışlarını göründe konusun yok satıo adamlarrrr

21 12 2008
gökçe melis

erdem seni çoooook sewiorum

11 01 2009
yeşim

süpersiniz diyecek bişi yok

11 01 2009
yeşim

tek kelimeyle süpersiniz diyecek bişey yok ama bana msn den birşeyler yazzın lütfen 84 size diyorum . sesimi duymuyormusunuz…

11 01 2009
yeşim

sesimi duydunuzmu ne olur 84 size hayranım
ve sizi seviyorum lütfen bana msn atın
lütfeeeeeeeeeennnnn.okey mi?

13 01 2009
alper

he ya he aslında metallica amerikanın grup 84 ü yha siz ne diosnz :D:D…METALLİCAA 50 milyon kişiyi karşısına dizsin desinki nothing else matter dersin birrr dahaa söleee qurbn olim sana …;)

13 02 2009
burak

ulan siz manyakmısınız grup 84 türkiyenin metalcisiymiş.bende dinlerim ama metalle alakası yok yaptıkları müziğin..türkiyenin en iyisi pentagram… 1-pentagram 2-duman 3-kurban 4-mavi sakal 5-çilekeş 6-mor ve ötesi 7-athena 8-moğollar 9-seksendört 10-vega ….unutmayın bunları grup tarihlerini,yaptıklarını,konserlerini,albümlerini inceleyin öle karar verin..öle işkembeden sallamakla olmaz..:

3 04 2009
betül

Ben hiç bu tarz müzikleri sevmem nadiren dinlerim hatta metalden nefret ederim ama bu grubun hastasıyım.Zaten bunların yaptığı müzik ne kadar metal olsa bile metallica yla hiç kıyaslancak gibi olmadığını düşünüyorum.Müzikleri de çok güzel,solisti de;)

30 05 2009
Metallica77

yaw salakmadır bu grup 84 metallicaya bin basar diyenler biri kaç yıllık tecrübeli süper bi grup dieri ise daha metallicaya göre çömez kalan bi grup
FOREVER METALLİCA

20 07 2009
ssssssss

uçmuşunuz siz yaa türkiyede 84 çok önde gelecek ÇİLEKEŞ vb. gruplar var 84 kim ki yaa ve 84 ü eşleşdirdirğiniz grupta Metallica yani saçmalanır tamam da bu kadarda saçmalanmaz

25 08 2009
sanane_lan

Ulan MetaLLica bir Yabancı Metal grubudur.. ve gayet başarılı..
Grup seks n dirt diye bahsettiğiniz grup ise rock yapıyor.. bunu anlamıyacak kadar salaksanız ne napıyım a.@
Metallicayı hiç dinlediniz mi de 84 ile karşılaştırıonuz ??. biraz müzik bilginiz olsun yorum yapmadan önce.. tamm sevior olabilrsiniz 84’ü dier gruplar ile karşılaştırma yapmayın heleki yabancı gruplarla hiç!!.. Evet biri demişdi; türk metalin en iyisi Pentagram. bşka gruplarda var Ama altını çizerek söylüyorum.! Grup 84 Metal değildir.. Rocktır…!!!
Metalden anlamıyorsanız eğer birkaç metal parça dinleyin ondan sonra karşılaştırma yapın..
Zaten Türkiyede türler birbirine karışmış durumda..
yeter bu kadar

1 09 2009
ebeninki ehe

zexn4
sen ne yarak kafalı bir şeysin öle? 😀
84 ün solisti James hetfield’a ders mi verecek.
sana gülüyorum yavruum
kıçımla gülüyorum. ahah.
osura osura hem de 😀
sksndrt_fan
sen daha altına yapıyorken metallica vardı 84 kaç senelik grup allah aşkına sen bizi altı yaşında mı zannettin de sümüklerimizi karıştırırken onlar varmış.
ahah hiç güleceğim yoktu.
9 grammy ödüllü bi grubu nasıl 84 le karşılaştırırsınız hala aklım almıyor.
hem yabancı müzik dinlemek bir insanın ülkesini satmak anlamına gelmez.
şimdi sana türk tarihiyle ilgili bişey sorsam apışıp kalırsın ama iş müziğe gelince allahın gavurlarını dinliyor dersin di mi? at gözlüklüsünüz. ergen tepkileri bunlar. 😀
yozlaşmanın anlamını bilmeyen sen kaldırmışsın götünü laf yapıyorsun ordan. gevur grubu dediğin var ya seni satın alır gerçi onların gitar penaları senden pahalı ama neyse.
anti-matallica
çekemeyenler anten taksın demişsin bebeğiim.
ben sana bişey takarım aklın hayalin durur 1 ay gezemezsin.
matallica değil o 😀 😀

grup seksendört olduğunu iddia eden belki de gerçekten onlar adına konuşan biri cevap yazmış aha göt oldunuz di mi yavrularııııım 😀

1 09 2009
dusselhayvan

Sevgili “ebeninki ehe” .arak kafali ne demek? Ya da bisi daha sormak isterim, cinsellikle uzaktan yakindan alakasi olmayan bel alti laflariniz olmadan derdinizi anlatamamaniz ne uzucu ki genetik midir? Yazdiklarinizdan ergen olmadiginizi anlamam gerek, lakin yasinizi algilayamiyoruz “dussel hayvan”olarak.

Bu arada vay, eylul ayina gelmisiz heyyy heyyy…:)

2 09 2009
SeSar

puhahaha kopanziii, ben bi yazdığında bakmıştım sanırım nolmuş böle 48431tane yorum, hit üstüne hit kırıosun sanırsam sayın bb çok kıskandım bende benzerini yapmalıyım sanırım 🙂
P.S: yalnız bi ara yorumların hepsini sıkıntıdan senin yazdığını bile düşündüm wellaa… 😀

22 01 2010
hümanistyamyam

metallicadan grup 42 hatta grup 21 bile olmaz onlar ancak 84 ün konserlerinde ön grup olarak çıkarlar 😀

Bir Cevap Yazın

