ALF

18 10 2006

sabahın köründe neden böyle bir yazı yazsın ki insanoğlu. etrafı nobranlar sarmışken herşey mümkün bu hayatta diye düşünüyorum düşsel kısmımla 🙂 aslen olay şöyle; gece emule dan alf imin sezonunu indiriyodum falan derken rüyama girdi hayvanat kıllı şey. sanırım bu bir işaret artık neyeyse, cosmic günde rüyamda alf i gördüm allaaaam. bızzz. hahhayt cosmic, ayrı saçmalık neyse.

peki kimdir bu alf,  nedir?

önceleri okula gitmeden tv yi her açtığımda denk geldiğim sürekli dönen bi diziydi alf. hastasıydım resmen. yine geçenlerde denk geldiğimi bilyorum gecenin bi yarısı, off dedim yine olsa. eveet, kendisi aslen uzaylıdır. bir şekil dünyaya gelir ve amerikada bir aile yanına yerleşir. kıllı ötesi bir yaratıktır, zekidir, espri manyağıdır, öte komiktir, kedi hastalığı vardır hep peşinden koşar hayvancıkların yemek isteğiyle. enteresan bir burnu vardır. hafiften türklere benzer. sürekli hınzırlık yapar. evin hanımına yazılır, kız hastasıdır. kahküllerine özel hastayım. özellikle mutfağın önündeki panjurlu bölümde oturmaya bayılır. yan komşusu tarafından sürekli nasaya verilmekle tehdit edilir. alf ayrıyetten eve yemek siparişi vermeye de bayılır, her daim yer yer yer. birini hatırlattı bana ama 🙂 jeneriği bass slapleriyle ayrı bi güseldir.

ayrıca rockçı kişiliği beni her daim büyülemiştir. tüm enstrümanlara hakimdir. şarkı bilem söyler. 

süper karakterdir alf im ya. en güldüklerimdendir. müşfik kenter dublajlısı tabi. son zamanlarda saçma bir idaş reklamına yapıştırmaya kalkmasalardı iyi olurdu ya neyse…

İşlemler

Information

16 responses

18 10 2006
gino

alien life form..

18 10 2006
gino

yaşlandı o da iice..

floridaya taşındı diolar..

18 10 2006
jalan

düşsel hayvan (BB) kişisi seni sabah sabah alfi düşünmeye iten piskolojin nasıl bi piskolojidir merak ettim

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

sevgili jalan, beni bu hale siz getirdiniz. kimyager ayşe hanımı es geçemem ayrı.

18 10 2006
bittersweet oldum bi anda

ben her hale sokarım da
kimyager naptı sana hatta kim o kimyanla mı oynattın

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

kişilik bölünmesi mi yaşoorsunuz kuzum 🙂

18 10 2006
bittersweet

ben bu blog kültürünü hala kapamadım
chat tadında sürdürüyorum
kusra bakmayın efem

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

esatağfurullak lakin jalan ve bittersweet aynı bünyedeymiş gibi cereyan etti

18 10 2006
BS

hehe efet.neydi o film..beyzanın kadınları..çeşit çeşit bende

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

allaaam yaf 🙂 arızalı şahsiyet. kişiliğinizi bulunuz bir an önce. hıh!

18 10 2006
BS

bu alfin gözler de sizin eşek gibi boncuh boncuh
ondan mıdır sepmatiniz

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

efenim kadifhe ye laf söyletmeyiz. Biliniz. boncuk boncuk bakan herşey kadifhe olsadı hahhaayyyttt….

18 10 2006
BS

bir ara kadifhe ulusu hakkında detaylı bilginize danışacağım

18 10 2006
i-düşsel hayvan (BB)

her zaman efendim her zaman

18 10 2006
SeSar

alfin saca hastayim ben bide aklima sole bi bolum geldi paylasiom artik engel olunamaya..
simdi aile fertlerinin akrabasi yahut komsusu wefat eyler. fakat alf ewi susler pusler cenazeden gelen ailenin ustune komfeti bocalar. kulturleri gerei onlar olen kisinin daa ii bi yere gittiklerine inanirlarmismis. sonucunda bizim
kultir taswir edildinde hemmen uzulur pisman olur felan
iste bole bole bisidi. bi bolum dadinda bunu hatirladimdan paylasim dedim…

19 10 2006
sonic

yok niptakmış yok ooosii miş hiç birinde varmıydı bu alf’in samimiyeti (ALF anlatılmaz yaşanır derim ben yine.)

Bir Cevap Yazın

