Şakşuka Efesi ve Gamalı Zeybek

28 09 2006

CHP İzmir Milletvekili Ahmet Ersin, Kültür ve Turizm Bakanı Atilla Koç’a “Şakşuka Efesi ve Gamalı Zeybek” dediği için 7 bin 500 YTL tazminat ödemeye mahkum olmuş. Zuhahahauha.

Mahkemede avukatlardan Barut, bakan koç’un esprili kişiliğinin herkes tarafından bilindiğini belirtmiş. Esprili kişilik allaam.  Esas bomba da şu mahkemeden sonra bakanın yaptığı açıklama:

“Ben şakşuka efesi değil, hünkarbeğendi efesiyim, Sayın Başbakan beni böyle beğeniyor” . wauvvsss…

hünkarbeğendi…hmmm… sayın başbakanım beğendimi böyle beğenir. beni de beğenir mi? beğenirse nasıl beğenir? ha söyleyin bana…

İşlemler

Information

4 responses

28 09 2006
savaslan

Gün geçtikçe kültür seviyesi ve okuma yazma oranı yükselen yurdumun her köşesinde belkide yok olmaya makum olabilecek cahil kahve kültürünü yaşatmaları ve gümdemde tutmalarından dolayı kültür bakanın plaket verilmesi gerekirken neden ülkenn kısıtlı olan mahkemeleri meşgul edilir bunuda hiç anlamış değilim

başbakana gelince zaten hep onun keyfine göre yaşadık gitti buna alışkın bakanda kaçırmış azından başbakan nasıl severse artık ……

Bazen düşünüyorum biz mi bunu çok hakediyoruz yada hak ettiğimiz seviyede ülkede insan yetişmiyormu …. ?

28 09 2006
SeSar

bilmiom da başbakan hanım göbei weya dilber dudağı bazlı bilimum datlularımızdan sewio ise bunun için böle bi kamuflaj işe yarar mı dierek kafa yormadım değil. hem paranoyak we septik tarafım imambayıldı dierek de irticai bişiler de ima etmiş bile olabilir. aşırı mı paranoyaaım hakket 😀

28 09 2006
düşsel hayvan (BB)

imam bayıldı = hünkar beğendi

çok bi irticai gördüm sizi sesar… 🙂

6 10 2006
Parva leves capiunt animos. - Küçük şeyler küçük ruhları esir alır. (Ovid) « Veni Vidi Vici

[…] nesee işte böle böleeee.. yorumsuz bırakıyorum ama ne kastettiğimi anlamışsınızdır. Eğer ki buradaki bütün mesajları aynı kişi yazmadıysa ben son günlerde geçen irtica muhabbetine katılmadığımı söyleyemeyeceğim… aman değimmm tırsss tırsss felan…. şakşuka efesinin imambayıldı yorumunu da burda irticai olarak gördüm için beni “irticai paranoyağı” olarak görenler şimdi bana ne derler acep […]

Bir Cevap Yazın

