geldik günün ana menüsüne…

28 09 2006

bugün sizler için kıvamı tam oturmuş malzemeleri özenle konulmuş tadından yinmez bir triphop grubu olan oi va voi’den ikram edicem. jazz ve drum’n bass’ı karıştırarak ortaya triphop’ımsı tarzda bir etnik müzik koyan grubumuz altı kişiden oluşuyor. londra’da yaşamalarıyla birlikte ingiliz olan grubun her bir üyesi yahudi kökenli, amaçları yaptıkları şarkılar ile yahudi müziğini yaşatmak.

grup elemanlarının en büyük özelliği ise çok enstrüman kullanmaları. müziklerinin içinde elektro gitar, bass gitar,klavye,keman,yan flüt,davul,saksafon ve daha bir çok aletleri kullanılıyor. müzik otoriterleri tarafından sahne performansları tam not alan grubun hızını kesmek mümkün değil. ben bile kesemem öyle yani 🙂

ülkemize bugüne kadar iki kere gelen grup ilk’i 2004 senesinde babylonda düzenlenen jazz festivali olmak üzere en son olarak bundan bir ay önce kemer golf country’de düzenlenen chillout festivalinde sahne aldı.

günden güne kültürel açıdan geliştiştiğimiz şu günlerde en çok dikkatimi çeken şey ise bu nacizhane grubun albümlerinin çok nadir bulunuyor olması. benden söylemesi eğer almak istiyorsanız baya bir çaba harcamız lazım. lakin albümden bazı parçaları soulseek’ten indirmenizde mümkün olabiliyor zaman zaman.

albümlerine gelince, ”laughter through tears” ve ”digital folklore” adında iki albümleri bulunmakta. albümlerinde benim özellikle hayranı olduğum refugee ve yesterday’s mistakes şarkılarını dinleyip kendinizden geçmeniz olası büyük ihtimaller arasında.

sahiii bu arada meraklısına da açıklama yapayım, ”oi va voi” yiddish konuşma dilinde ”aman tanrım” anlamına gelmekte. grubun en etkili şarkısının refugee olmasının nedeni ise hepimizin üzerinde durduğumuz hayatta birer mülteci olduğumuzu düşünmeleri.

ne diyelim another refugee…

Reklamlar

İşlemler

Information

5 responses

28 09 2006
Selda Başkaya

BİLİNMEZİN İKİ BİLİNİR TARAFI
REFUGEE-ANOTHER REFUGEE.
YUKARIDA YAZIDADA SÖYLENDİĞİ GİBİ HEPİMİZ BİRER MÜLTECİYİZ VE BURADAN ÇEKİP GİTMEMİZ AN MESELESİ O ZAMAN DURMASIN BAKİRE BEYİNLER VE BAŞLASINLAR DOĞURMAYA.

28 09 2006
düşsel hayvan (BB)

cenabetiz in grubudur bu zaten başkayaaa:) katkınız çok oldu, biliriz, dinlerizz….

28 09 2006
SeSar

doğurgan bünyem yok benim. göbeim oluşu da hamilelikten deil çocuk yedim ben…

29 09 2006
savaslan

meraklandırıpta zor bulursunuz dyince insanın şevki kırılıyo be 🙂

şansımızı zorlucaz bakalım 🙂

20 11 2006
seldabaskaya

Zor bulunuyor olması bulunmuyor anlamına gelmez dneeyin 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: