Tanıdık heykel

2 09 2006

Haber budur bence. Yurdum insanı ve yaratıcılıkta son nokta.

“Belediye Başkanı, Atatürk Anıtı’na eşinin ve kendisinin heykelini de dikti.

CHP‘li İzmir Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur, ilçesine yeni bir tören meydanı ve Atatürk Anıtı hazırlattı. Ata’nın sağ ve solunda, bir genç kızla genç bir erkek figürü de yer aldı.

Ölümsüzleştiler
Törenle
açılan anıtı görenler, “Aaa biz bu heykelleri tanıyoruz” diye birbirlerine baktı. Çünkü erkek heykel Belediye Başkanı İsmail Uygur, kız heykel ise eşi Afet Uygur’dan başkası değildi! “
 

allaaaam akıl fikir….:)

Reklamlar

İşlemler

Information

17 responses

2 09 2006
FUNDA

hhahahahah bencede allah akıl fıkır versın bu ınsanlıgın halı ne olcak? allahtan benım aklım yerınde halaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)

2 09 2006
ceren

bu ne ya allahımmm:) benımde heykelımı dıksınlerrrrhahahahahahah

2 09 2006
cann

bu mıllet napıyoooo boleee ıste bu tarz ınsanlar bızı yonetıyooo daha ne beklersın

2 09 2006
badge

bide taksim anıtındaki adamlardan birinin büyükbüyük dedesi olduğunu iddia edip, ordan geçen bilmemkaç kişi ve o kadar sene üzeri bi hesap yapıp avukatlarıyla nerdeyse sıkı bi tazminat alma noktasına gelen uyanık bi herif vardı biara 🙂

2 09 2006
pinkkie

hm hm evet hatta benim de heykelimi new york açıklarına diktiler.. belki biliosunuzdur.. statue of liberty diolar kendi aralarında.. benim de göbek adım liberty de..

başka uğraşacak şeyleri kalmadı insanların..heykel diksinler anca kendilerinin.. izmiri kurtarmışlardır eminim.. başka ne kaldı? oldu olcak taksimin zeminine de rechapp abimin mozaikını yapsınlar tekrar söküp.. basalım üstüne doya doya..

ne günlere geldik!

2 09 2006
maresal

oha bu ne ya zuhahahaahaha

2 09 2006
:asdfghjkasdfghjkl:

:asdfghjklasdfghjkl:

üstteki user da bu haberi kullanarak reklam yapmasa
tamam anladık new york u biliosun (:

2 09 2006
dusselhayvan

🙂 serbest platform

2 09 2006
SeSar

sabah sabah millietin sitesinde başlıı görüp de haykırarak gülme wukusu takındıım an olarak hatırladıktan, sora miss düsselhayvan tarafından tekrar depiklenerek unutturulmayarak tekrar beynime kazınan heykel wakası.. habercilikte çıır açması gerektini düşündüm bi andır aslında. yani o heykel dün dikilmedi bildim kadarıla (haberde pek bahsetmio da)ama neden se şu an bütün haber sitelerinde bulunamayası şaşırtıcı duruma geldi bile. şimdi “aslında adam atatürkçümüş bea” die mi olayı irdelemeliis yoksa “ulan ulaan” die konuşmadan birbirimisin anladıı lisanda olayı dillendirmelimiis? yada bence en iisi qin shihuang ın bütün ordusunu heykel yapıp (terra cotta) yanında gömdürmesi gb herkesin heykellerini yapıp ewlerinde huzur içinde yaşamaya dewam edecekleri bi dünya hayal etmek en tatmin edici olur sanırım 😀

2 09 2006
savaslan

yuh artık diyorum bu kadar olur yurdum insanı çok üretken ilk olma konusunda 🙂

bu ilkide bize yaşatan insanları alkışlamaktan başka bir secenek gelmiyor aklıma 🙂

2 09 2006
savaslan

o değil bld. başkanı açıklama yaparmış
– ne alakası var ben gençken saçlarım uzundu diyee 🙂

5 09 2006
darki

sir ler konseyi belediye başkanı’ndan önce, heykel-başkan / heykel-başkan eşi ibaresini düşen 4renk boyalı basını tebrik eder.

7 09 2006
mankafa

Baskanin heykeli kaldirilmis, yerine erdogan’a benzer bir heykel dikilecekmis. Baskan esinin heykeli halen yerinde arz-i endam ediyormus ama.

7 09 2006
dusselhayvan

zuahuahauhaua süpermiş:) olmaz ama erdoğan ın eşi kıskanmaz mı şimdi , cık cık. daha da saçma olmamışmı:)

12 09 2006
sonic

ben bakınca anlamıyorum hiç bi zaman heykelleri birisine benzetemem anlıyamıyorum..heykel algım sıfır

15 07 2008
sibl

yha heykel tıraş jest yapmak istemiş başkanın haberi bile yhok böle bişy olduunun yhaaaa

27 08 2009
ibbe

ssssssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppppppppppppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: