korkuyorum…

15 08 2006

korkuyorum… üz(ül)mekten, kop(arıl)maktan, sar(ıl)maktan, kaçmaktan, uykuya dalmaktan, kabuslardan, ağlamaktan, ölümden, harca(n)maktan, yanlış anlaşılmaktan, yerinde saymaktan, geçen zamandan, insanlardan, telefonun her çalışından, hislerimden, düş kurmaktan, gerçeklerden, kaygılanmaktan, daralmaktan, geceden, sabah ezanından, güneşin yine doğmasından, her günün aynısından, kaybolmaktan, yalnızlığın bana daim olan aşkından korkuyorum hem de çok…

İşlemler

Information

11 responses

15 08 2006
efekan

bu korkular yersiz korkular değil ve bunları dile getirmekten bile korkmalıyız aslında…

15 08 2006
FUNDA

BU GERCEKTEN SENI ANLATIYOOOO

15 08 2006
triforma

aynılarından ben de öyle korkuyorum ki…

15 08 2006
pinkkie

hepsinde olduğu kadar/gibi ayrıntılarda gizli yoruma açık ve de değişken doğrulardan da korkarım..

15 08 2006
chamelion

kork yada korkma bunların hepsi olacak! mesala sıkışıpta tuvalet bulamamak ne korkutucu şimdi aklıma geldi buda:P

15 08 2006
Foreplay

Anlam bütünlüğü gözetmeksizin çırpınırken cümlenin öğeleri arasında, boğulmaktan kormak.kendi gölgesinden korkan bir adamın,korkuları olan bir kırmızı böceğe korkmaması gerektiğini öğütlerken onu korkutmaktan korkmak.İnanmazken kadere ve onun takım arkadaşlarına,aslında olabileceğinden korkmak.Korkma!Yağmurdan kaçan küçük kırmızı beterböcek,Korkma!
Sönmez bu şafaklarda yüzen korku meşaleleri …

15 08 2006
savaslan

ölmek için çokmu erken olduğunu düşünüyosunuz bence asla geç değil. belki hayata çok baglıyız neden niçin korkuyoruz ki gülümse ölüm geldiğinde bile şimdi miras bırakma vakti 🙂

15 08 2006
orion

evet…ben de korkuyorum birçok şeyden;özellikle sizlerden cenabetizden uzak olmaktan,uzak kalmaktan…
herşeyi özlüyorum ama artık o kadar sıkıldım ki bahsetmek bile istemiyorum çünkü unutmamı engelliyor…
bitse de gelsem, bitse bütün dertlerimiz ruh ikizim, öpüyorum seni çok özledim…

17 08 2006
sonic

heşeyin benim dışımda gelişip bana dönmesinden çok korkuyorum ööle bi açılmışsınki banada itiraf ettirdin.

17 08 2006
I'm sinking

Kendinden özellikle korkmakta haklısın..Gözündeki bakışı gördüm.Çok fazla derine bakar gibiydi.

30 08 2006
SeSar

yukardan yaşar oldum sanki herşeyi bir oyunmuşcasına sadece kumanda edip bi yerde geri dönecekmişcesine baştan savmışlığın içindeyim… irkiliyorum bazen ve kendime dönememe ihtimalimden korkuyorum.

Bir Cevap Yazın

