hastasıyım…

15 08 2006

hastayım… sakarlığıma, megalomanlığıma, kararlılığıma, kin tutamayışıma, inatçılığıma, derin uykuya, yıldızlara, ay ışığına, hafif esen rüzgara, çalışmaya, müziğe, sahneye, şarkı söylemeye, aileme, cenabetize, O’na, gülene, güldürene, ilgiye, planlı yaşama, düzen içinde düzensizliğe, mesleğime, başarıya, denize, yüzmeye, Ege’ye, hissiyata, etkile(n)meye, unut(ul)mayanlara, sözünde durmaya, peşin paraya, çocuklara, ateşe, nikotine, alkolün kararlılığına, cıvımayana, iyi geceler ve günaydın mesajı yazana, kırmızıya, yaratabilmeye, yıkılmayana, alınmayana, bıkmayana, sinirlenmemeye, düşünmemeyi becerebilmeye, ukalalığa, cool olmayana, kçından anlamayana, meleklere, kanatlara, aklına esmeye, özgür ruhuma, kendime hastayım sonuna kadar….

İşlemler

Information

16 responses

15 08 2006
murakami

hastasıyım: votka tonik, murakami romanları, teknolojik şeyler, fransız kadınları, içten insanlar, alçak gönüllüler, üst dudak, rock festivalleri, canlı müzik, kısa saç, turuncu, çizgi roman ve anime, grunge, yeni ve lezzetli ilginç yemekler, taksimdeki evim, istediklerini yaşayanlar…

15 08 2006
Foreplay

zaman lazım,cok zaman.coğu zaman,azcık zaman olur,cokça zamanlar çokça “keşke”ler dedirten.Hani diil kendine hasta olmak,herhangi bişeye hasta olupta,hastasıyım diyebilenlere hasta olmak.hasta olmak lazım,çok hasta olmak.”keşke” dedirtecek kadar hasta olmak.Esas tehlikenin kıçımıza attığı parmağı sevgilimizin el şakası zannedicek kadar hasta olmak,utanıp kaçmasını sağlamak.İster bilerek ister bilmeden.hiç bir seferindeki kadar her seferinde de hasta olmak.Sen izin verdikçe akan,tek kaşını kaldırdığında duran zamana hasta olmak…

15 08 2006
dusselhayvan

son cümleye hasta oldum:)

15 08 2006
savaslan

en güzel şey sevmek , kendini sevmek ve kendinden hayata bakmak sevgiyle bakmak çoşkuyla yaşamak hayatı bir nehir gibi zamanı yakalayarak insanları arkandan sürüklemek hiç korkmadan kayalara çarparak güçlenmek, her çarpışta dahada çoşkuyla yılmadan yolun sonuna kadar hiç durmadan önüne katarak arkana bakmadan gülümse hayat seni istiyor daha yolun sonuna gelmedik 🙂

15 08 2006
soyka

siZinLe ayNı kanDan geLmioRum,araNızDa doğMuş oLmam saDece bi’ tesaDüf..içinizDeki öLüm koRkusuNu PışpışLayabiLmek için doğuRduĞunuZ çocukLarDan biriyiMm,,geNede öLümden kaçamaDığınızı göRünce,yeNisini yaPmak üZere kaDerine teRk ettiğiNiz çocukLarDan biRi.yerLere sacıoRum tohumLarımı kimsei döLLemek isteMioRum..tesaDüfen basLayan ömürLeri tesaDüfen son Landırmanın yeGane yoLu oLduğu için,siZi diiL,intiHarı KUTSUORUM!!

16 08 2006
Deadora

evrene ve bu düzene hastayim, kendime hastayim, yaptiklarima, yapabileceklerime, korkularima hastayim..

17 08 2006
sonic

keşke bütün bunları bende hissedebilsem sen diyosun ve bende sonra aa evet diyorum.

17 08 2006
dusselhayvan

sonic, sanki sizi bilmiyorum. hislerinizi, derinliğinizi… lütfen:)

21 08 2006
sonic

aman efem o sizin derinliğiniz : )

22 08 2006
pinkkie

hastasıyım; sabrımın, tükenmeyen/tükenemeyen artniyetsizliğimin, anlaşılamamalarımın, yanlış anlaşılmalarımın, herşeyi silebilitemin, polianacılığın, poligaminin, polimerlerin..

hastasıyım ne var..

peh..

30 08 2006
SeSar

hasta olabilcek kadar hasta olabilmek mesela! yada senin şuna hasta olmana hasta olabilmek de mümkün sonuçta. kendimce ise derin be melankoli içinde mutlu görünme isteğine yada hep zıt anlamlar yaşayabildiğim dünyamca ii olabilmek için uğraş içinde olduğum süre zarfında “aman depresif takılmak senin hobin” gb benzetmelere tabi tutulmak, ve ardından bunun ispatına girebilmekten kaçınma çabaları… ve yaşamımı tüketeğimi bilsem sadece yastığımla oraya göçebilme umudu ve asla olmayağını, götümün aslında bedenimin diğer yakasından kopmaycak şekilde iklime adaptasyonu sonucu kalıcı barış çabalarım. ve dingin gb duran ve aslında seratonin e ihtiaç duyan ve bunun çabaları peşinde koşan depresif şu modumdan binbir çaba arayışıım….. we gene “sen depresif yaşamaya çalışıosun bundan mutlu oluosun” mesajlarıı.. hırrrr! (gene de bunlarla yaşıorum bi yerde-beşi bi yerde olsa daa büyük hayır taam kabul)

31 08 2006
pinkkie

pek bi ryan gossling* gördüm seni sesar?

(bakanzi: peep o rama
Archives July 2006)

31 08 2006
dusselhayvan

zuhauhauahua cidden yaa sesar… evt evt depresif olma özentiliğim vardı eskiden beri. yolda ryan havasında yürüyorum, öyle yürüdüğünde de kendini öyle sanıyosun ya. e tabi bir mağaza vitrininden kendine bakınca görüyosun ismail türüt halini. evt evt sorunlu görünme özentiliğim var eskiden beri. hayal ediyorum zaman zaman böyle ressammışım da evde yıllarca boyadığım tablolarım varmış fln;
kız: ersin ya bunlar muhteşem
ersin: ne önemi var ki? (coolum ve sorunluyum)

…. 

kız:şu çocuk kim neden böyle?
çocuk: ya o hep öyledir, sorunludur, hiç konuşmaz.
kız: inanmıyorum, hayatım boyunca aşık olmayacağıma söz vermiştim ama oluyorum sanırım
ersin: hayat dediğin nedir ki?

hayatta hep sarfedecek cümlelerim olsun isterdim fln. ne bilm babam hep derdi ki hayat elmanın iki yarısından ibaret. hayır aslında öyle diil hayat sadece bir malta eriği, çoğu çekirdek. otobüste gizli gizli ağladığımı da bilirim. ama hep o .pne ryan yüzünden, yine depresif olasım var yine. havası o pardesü yüzünden, hele bi kış gelsin… allaaam sandıkiçi:)

31 08 2006
SeSar

“affeder misin” die sordu “ama yürekten affedeceksen gerçekten” bende cool luktan mı yoksa ciddiyetten mi bilememekten gayrı yapamam dedim. sonrada kestirip attı zaten senin hi umrunda deildi die. nasıl ya dedim kendime ona bir başkasına demedim aslında isim çekmeye dewam edeceimi sanna dier insanlar bilsin bari 😀 bazı şeyleri kestirip atabilmeyi özledim niye öyle olamıyorum da hala böyle bir köşeye sıkıştırılmış fare gibi “wıyak”lamakl ile meşguliyet altındaım da bundan haz alıomuş hawası werebiliorum anlayamıorum. sanırım ben yüksek lisansımı psikoloji üzerine yapmalıyım: “hasta lam bu” şekliyle master a kabul olunabilecek yegane bölüm oldunu düşünen tek ben deilimdir umarım. bu arada günde 2 adet omega 3 hapı aldım we nerdese gün aşırı balık yedim halde artık beynim in nie geçmişi silemedini anlamamaslıa gelebilcek kadar da salak kalamıcam bi yerde 🙂 sanırsam ben ii olmayı denememeyi sewiorum yada sadece yeğliorum. “yeaaaa”

24 09 2006
SeSar

denizcim otobüslerde ağlamak dedinde aklıma geldi, tabi bi yerden alıntı olcak aslında nerden oldunu hatırlamasamda okumuştum bi yerde. nese waka şu idi : filmlerde ağlayan karakterler we onnarın o hallerine ramen cool görüntüleri we ardından kendince bi ağlayış sendromundan sora aynada yüzü gözü şişmiş halde “sen”. sanki ağlarken filmdeki artistler ve/veya aktristler gb oldunu sanıp da nie bakma gerei duyuosa insan aynaya…

25 09 2006
düşsel hayvan (BB)

onu ben başka bi topikte mi dediydim sesar, allaam aklımdan şüphe ettim bi an:) du bakçeemmm…

Bir Cevap Yazın

