yükseklerden uçsan da, bana hava atsan da…

5 02 2006

Bu ara saçma üstüne saçmalıkların yaşandığı zalak iş yerimde, saçma şarkılara -ellerini kollarını sallayan, mırıldanan bir kitle var- tanık olmaktayım zorla, inatla. İyi dinleyiciyimdir ayrıca eklemek isterim, söyleyiciliğimin yanında. Bu şarkılar neden ve kime yazılır. Kim dinler, dinlerken ne hisseder? (kimin dinlediği malumdur) Aşk bu mudur, bu da değişik bir söylenişi midir, evet budur, bu şekildedir diyosanız “Allah topunuzun belasını versin” diyesim geliyo alınmayın, ya da alının, Kasımpaşa’dan aşağı. Buyurun…

Ebru Yaşar Rulaz…

Düştük kalktık çoğu zaman
Geldik buraya kadar
Şartlar neolursa olsun
Sevdik sonuna kadar
Şaştım kaldım bu işe
Aklım ermedi
Saygısızlık diz boyu
Hiç sonu gelmedi

Aşkımız buraya kadar ah
Aşkımız buraya kadar

Yükseklerden uçsanda
Bana hava atsanda
Hatta kapris yapsanda
Bitti buraya kadar
Kaf dağını açsanda
Destanlar yazsanda
Artık sabrım kalmadı

Aşkımız buraya kadar ah

ekinler dize kadar daha duygusal ve anlamlı kardeşim, yalansa yalan

Saygıyla…ARZ modumdayım…

İşlemler

Information

2 responses

26 05 2007
ela

ben senın sarkını cok begendım ama senıde begenıyorum cunku sende senın sarkılarında cok guzel

17 12 2009
seni seviyorum süfyan yazan damla

çok güzel ama küçüken dnliyodum şimdi ilgilenmiyor ve son bişey SÜFYAN SENİ SEVİYORUM YAZAN DAMLA ŞKIM BENİ BIRAKMA

Bir Cevap Yazın

